見出し画像

3 Feb 2019 一日一幸貯金箱

*—— 3rd Feb 3019 ——*
Do you know numerology?
It is one of the fortune-tellings.
Actually I like fortune-telling for fun.
Today I was talking about how I felt for something with Ikemi-san.
Then she just asked me my birthday.
Then she said “that’s why I’m feeling that we have good chemistry.”
Yes I feel relieved when I am with her even though we have known each other for only a month.
Then she told me my master number 11 that is from Numerology.
Her and my numbers are same.
I sometimes feel “I’m different from people.”
Of course everyone is different.
But sometimes only I disagree, or ask why even though everyone except me agrees and has no doubts.
I googled my master number 11, and got the words and explanation how 11’s characters are.
I really agree with it.
For example, the person whose master No is 11 is very intuitive.
I don’t know why but my instinct tells me which is right most of time.
Yes, so No.11, me has a good intuition.
Anyways, we had a conversation about how we want to make this year.
I chose “変” means “change”.
Thanks for sharing your lovely goals and dreams.
I enjoyed the time with them.
I had a lovely Sunday 🌞🌸


 数秘の存在を初めて知った。
私のナンバーは11で、何故かその占いがかなり当たった。
池見さんと出会ってまだ1ヶ月も立たないけど、何故かすごい親近感が湧いたり、安心したりしていた。
今日池見さんと話していた時に、
いきなり「サイちゃん、誕生日いつ?」と聞かれて答えたら、「ふぁ!やっぱり!!!」と言われて、聞いてみたら、数秘のマスターナンバーが一緒だと教えてくれた。

簡単に言えば占いなんだけど、
私がどーゆー人間なのかが上手くまとめられててびっくりした。
当たり過ぎてビックリ。
今まで何で人と違うんだろう、とか
みんな同意しているのに、わたしだけどうしても腑に落ちなかったり、
理由がわからないけど何故か違う気がする、
友達もいるのに、誰かと一緒にいるのに、孤独を感じるとかっていうことがあって。
池見さんも全く一緒らしくて、11というナンバーが色々説明してくれた。
それはともかく、
今日は今年の一文字を共有しました。
わたしは「変」わるという字を選びました。
心も、体も、考え方も、環境も変えたくて、変わりたくて、この字にしました。
さて2019年はどんな一年になるのでしょうか。
そしてスピリチュアルなメイリさんに、手を見せたら「日本でなくて海外でイキイキする様子が凄い出る」と言われました。そして恋愛のこと聞いたら「もうあなたの右隣にパートナーはいますよ」とのこと。
プラトンかしら?


#一日一幸貯金箱 #一日一幸 #agooddeedaday #onedayonehappiness #小さな幸せ見つけよう #もはや日記になってきた #築地本願寺 #numerology #masternumber11 #2019 #keyword #change #変 #数秘 #数秘11 #3feb2019 #節分でした




この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?