見出し画像

4 Feb 2019 一日一幸貯金箱

*—— 4th Feb 2019 ——*
I was just a lucky girl!
This company I work for is one of the sponsors of Kashima Antlers which is a Japanese professional football team.
The kickoff party was held by them, and maybe total of 1000 people enjoyed the party.
Of course it was a part of my tasks to participate in.
But I really enjoyed running around to get each of players’ signature!
Though I missed eating delicious party meals.
Great Saiko, I’m proud of my guts 💪🏽🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️


私が働いている会社、実は鹿島アントラーズのスポンサーなのですね。
で、昨日鹿島アントラーズのスポンサー向けのキックオフパーティーがありまして、参加させて頂けることになりました。
走りまくった。サインもらうために。それが私の仕事だったんですけど、みんなステキな香水の香りがして癒された。
多分誰よりも楽しんだと思う、サインもらうの。笑
そして、応援してます!!と声をかけられたのは良かった。
あーゆーの、励みになるんだろうな。と期待。
そして一番はジーコのサインを法被にもらったこと。

#鹿島アントラーズ #一日一幸貯金箱 #一日一幸 #kop2019 #kashimaantlers #kickoffparty #agooddeedaday #onedayonehappiness #thanksthischance #chance #opportunity #football #professionalfootballer #japanesefootball #work


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?