見出し画像

26 Jan 2019 一日一幸貯金箱

*—— 26 Jan 2019 ——*
I was so surprised at how he was responsive. ( I didn’t mean that he wasn’t at all.)😂😂😂
He has been doing more than I expected.😂😂😂
He has been enrolling his family and friends for my friend’s trip to Namibia.
Also he has been suggesting many things and proposing what he can do.
He always says “ I will do anything for what you want.” to me.
So to be honest I sometimes need to know his ideas or what he wants.
But this time, he is talking.
Maybe he has big responsibilities.
Also he would want her to enjoy his country as I have done.
I’ve found one of his new strengths 🙏🏼
Great Bubu! I love it❤️
Platon Agency😂🙏🏼 

ほんと驚いた。
いつも、
なんでもいいよ、とか
何でもするよ、とかしか言ってくれないんだけど、
今回は違った。
これはどう?、これやっとくから、とか、
家族と友達巻き込んですぐ対応してくれてびっくり。
今まで任せてなかっただけかな。
私が全部やっちゃってただけだったのかな。
もっと信じて良いのかな。と反省しました。笑
新しいブブの良いところ見れてよかったー!
ごめんね、ブブ。
君のこと、会った時と同じように、子供にしか見てなかったかも。🙏🏼😂🙏🏼😂🙏🏼😂🙏🏼😂🙏🏼
心から反省します。🙇‍♀️🙇‍♀️

⬆︎初めて会った時

 #一日一幸貯金箱 #一日一幸 #agooddeedaday #onedayonehappiness #26jan2019 #love #namibiatrip #namibia #platonagency



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?