見出し画像

Walking 2024 July / 歩く2024年7月

Yesterday I was walking from store to home and made short video. There are I said (english subtitles) about 2 news in my city:

  1. Ticket in bus became 44 rub.

  2. Many bears around of my city.

  3. I showed 3 different gasoline stations with prices.

You can watch with automaticly translator on youtube.

昨日、店から家まで歩いているときに、短いビデオを作りました。私の街の2つのニュースについて(英語字幕付き)話しました。

  1. バスのチケットが44ルーブルになりました。

  2. 私の街にはクマがたくさんいます。

  3. 3つの異なるガソリンスタンドを価格とともに紹介しました。

YouTubeで自動翻訳機能を使って視聴できます。

Walk: 6,0 км - 1 ч 12 мин
Bus: 3,7 км - 10 мин

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?