見出し画像

Can't You Hear Me Knocking / The Rolling Stones 【和訳】


Yeah, you got satin shoes
サテンの靴のお前

Yeah, you got plastic boots
プラスチックブーツのお前

Y'all got cocaine eyes
コカインでキマった目

Yeah, you got speed-freak jive
スピード狂いのいい加減な野郎


Can't you hear me knockin' on your window
聞こえないのか?俺の窓のノックが

Can't you hear me knockin' on your door
聞こえないのか?俺のドアのノックが

Can't you hear me knockin' down your dirty street
Yeah
聞こえないのか?このきたねぇ街の声が

Help me baby, ain't no stranger
助けてくれよベイビー、他人じゃないだろう?

Help me baby, ain't no stranger
助けてくれよベイビー、知らない仲じゃないだろう?

Help me baby, ain't no stranger
なぁ助けてくれよベイビー、俺たちの仲じゃないか

Can't you hear me knockin',
ahh, are you safe asleep?
俺のノックが聞こえないのかい?
そんなにぐっすり眠っちまってるのかよ

Can't you hear me knockin',
yeah, down the gaslight street, now
俺のノックが聞こえないのかい?
なぁ、ガス灯の下を歩く音だぜ?

Can't you hear me knockin',
yes, throw me down the keys
俺のノックが聞こえないのかい?
さあ、カギを投げてくれよ

Alright now
今すぐさ

Hear me ringing big bell tolls
でかい鐘の音を聞かせてやるよ

Hear me singing soft and low
やさしく歌ってやるよ

I've been begging on my knees
必死に頭下げるからさ

I've been kickin', help me please
ここまで来たんだ、助けてくれよ

Hear me prowlin', I'm gonna take you down
ふらふらした俺がお前を倒すのさ

Hear me growlin', yeah, I've got flatted feet now now now now
俺の唸りが聞こえるかい?足音を鳴らす、そう今さ!

Hear me howlin', I'm all, all around your street now
俺の叫びが街中に響くのさ

Hear me knockin', and all, all around your town
俺のノックが街中に響くのさ


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?