見出し画像

ボブ・ジョーンズ100年預言

ボブ・ジョーンズ100年預言 翻訳
2010年7月2日カテドラル・オブ・プレイズにて預言
http://youtu.be/0bz0B89J48I(3:44)(English)

-------------------------------

数年前、主が100年間の預言を与えて下さいました。
1950年代、「神の(癒しの)力」が明らかになりました。ウィリアム・ブランハム、A. アレン、オーラル・ロバーツ、ジャック・コールらが起りました。
1960年代、「神の聖霊」が明らかにされました。教派を越えて聖霊のバプテスマが起こり始めました。
1970年代は「神の言葉」でした。本当に霊感を受けた教師達が立ち上がり始め、既に書かれた御言葉の新しい啓示を示し始めた時でした。
1980年代、「神の預言者達」が明らかにされ始めました。霊感された言葉を受け取る人々です。
1990年代、私達は「神の統治」の啓示を受け取り始めました。
2000年代、「神の栄光」の時となるでしょう。なので、多くの金のプレートや金の入れ歯や全ては、ほんの始まり、神の栄光のあらわれの始まりに過ぎません。
2010年代、「神の信仰」が明らかにされるでしょう。“神にある”信仰を持つのではなく、“神の”信仰を持つのです。ですから、私達が信じるようになるほどに神の聖霊が大いに動いておられるのを私達が見るキーポイントの場所、そして私達の信仰が神の中にある場所へ私達は近づいていると思います。そして主が私達の内で語られる時、私達は主の御言葉を宣言し、神の信仰を持つようになります。
2020年代、「神の安息」が明らかになります。御体(みからだ)が神にあって安息する地点に入る場所、神が私達の内に安息する場所に至る時代です。この神の安息の中で、敵は戦いをすることが出来なくなります。なぜなら私達が主の中で安息し、主も私達の内で安息しておられるからです。そして、安息にいる民の内で、成したいと本来計画しておられたことを達成されるでしょう。主は常に民がご自身の安息の中に入って来て欲しいと望んでおられます。かつてはありませんでしたが、安息は近づいています。
2030年代、「神の家族」が明らかになります。もしあなたが1人を選ぶなら、全員を選ぶことになるような一致が存在するようになります。執り成しにおいては、もし1人を選ぶなら、執り成し手達はすぐさまそこら中から適切にやって来ます。それは家族です。
2040年代、「神の王国の到来」が明らかにされます。御国の権威、御国の息子達、神の国の息子達です。
2050年代、「神の息子達」が明らかにされます。彼らは、神の子の性質と権威を持つ地点まで成長するようになります。
2060年代まで見ました。この教会はまだ打ち負かされてはいませんでした。教会は神の栄光の中を歩んでいました。教会は神の力を宿していました。教会は死にまさる力を持っていました。天候にまさる力を持っていました。すべてにまさる力を持っていました。そして、私はそこにどのようなシーズンが来るかは分かりませんが、確かにそこにはシーズンがあり、私はこの最後に述べた30年間を信じますが、死は神の息子である者達には何の力も持たないようになるまで私達が成長する時を迎えています。死を知ることのない世代がおり、これらの若手は準備をしていると私は信じます。今整えられれつつあるこれらの若者達、今はまだ救われていないこれらの若者達、彼らは死を恐れることはありません。なぜなら彼らは世界中どこへでも行き、死を征服するからです。あなたは彼らを止めることは出来ません。
私達は今が終わりの時代であることを知っていますが、彼らの内の幾人かは、もしあなたが彼らの命を奪っても、彼らは再びよみがえらせる力を持っています。終わりの時代の教会にあるそのよみがえりの力を私は見ていました。いつそれが始まるかは分かりませんが、2030年代にそれが始まるように感じました。
(終)

THE 100-YEAR PROPHECY BY BOB JONES

Yedı̂ydeyâh [ ידידיה ] Appiah6 months ago

https://truthlifelight.wordpress.com/2018/02/01/the-100-year-prophecy-by-bob-jones/

TRANSCRIPT
Years ago, The Lord gave me a 100-year prophecy.
The 1950’s would reveal the Power of God; William Branham, A. Allen, Oral Roberts, Jack Cole, etc.
The 1960’s revealed the Spirit of God. That is when the baptism of the Holy Spirit began to come into denominations.
The 1970’s was the Word of God. That is when really inspired-teachers began to rise up and show us a new understanding already of the written word.
The 1980’s began to reveal the Prophets of God; people that get the inspired word.
In the 1990’s, we began to get a revelation of the Government of God.
The 2000’s will be the Glory of God. So a lot of these gold plates, gold teeth and everything is beginning to—just on the verge of—revealing the glory of God.
The 2010’s would reveal the Faith of God. It’s not have faith “in” God, it is, have the faith “of” God. And so I think we are coming up to the key point of where we see the Holy Spirit of God moving so much that we will believe it, and where our faith is in God and when He speaks in us, we will proclaim His word and it will have the Faith of God in it.
The 2020’s will reveal the Rest of God. To where the body will come into a place of resting in God, where God will rest in us. And in this rest, the enemy will not be able to do warfare because we are resting in God and He is resting in us, and He will accomplish the things He means to do in a people that is at rest. He has always wanted a people that will come into His rest. There never has been one but rest is on the way.
The 2030’s will reveal the Family of God. There will be such a Unity that if you pick on one, you pick on all. And intercession where If you are picking on one, intercessors immediately allover will come right in. it’s a family.
The 2040’s will reveal the coming forth of the Kingdom of God. Kingdom authority, kingdom sons; sons of the kingdom.
The 2050’s will reveal the Sons of God. They will grow into a place where they will have a *** and a likeness of the Son of God.
I saw up to the 2060’s. and the church here was not beat down. It was walking in the Glory of God. It had the Power of God on it. It had the power over death. It had the power over the weather. It had the power over everything. And we are in a time of growing when—I don’t know what season it comes in there but there will come a season in there, I believe those last 30 years—death will have no power over those that are the Sons of God. There is a generation that will not know death and I believe these youths are getting ready. And these youths that are being prepared now and those that as yet are not saved, they will not be afraid of death because they will go everywhere in the world and take it. You won’t be able to stop them. And we know that in the last days, for some of these, that if you take their lives, they have the power to raise it up again. I was seeing that kind of resurrection power in the church in the last days. I don’t know when it will begin but I rather felt that it will begin in this 2030’s.

《終》

【福音】新しく生まれ変わる!(新生の祝福)
https://note.mu/risingdestiny/n/nb11945f61b7a

【預言の学び】預言とは&個人預言を受ける際の注意点(改訂版)
イエス様もなさった個人預言 の聖書の実例の解説、現在の個人預言の映像リンク集付き
https://note.mu/risingdestiny/n/n916fab966ed5

【なぜ、ライジング・デスティニー(シャイニング・デスティニー)を始めたのか(過去20年間の日本宣教史年表付) 】
【The Reason We started Rising Destiny (Shining Destiny): The History of Japanese Mission in the Past 20 Years】
https://note.mu/risingdestiny/n/nc415e4303df2

皆さまからの尊いサポートは活動費として大切に使わせていただきます。ありがとうございます。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?