見出し画像

Alfie Templeman - Who I Am 和訳

<以下歌詞和訳>

All my life I was wrong
僕の人生は間違っていた

kept you waiting for so long
長い間君を待たせてしまった

Now I’m stuck, no escape
今僕は身動きがとれない、逃げられない

My last words caught on tape
僕の最後の言葉は録音された

Now my big regret
今とても後悔しているのは

Is seeing you forget
君が忘れたのを見たこと

Who I am
僕は誰

Funny how a song
この歌は可笑しいな

Takes you back so long
君を懐かしむ

But you don’t want it back
でも君はきっと元に戻りたくない

It came to attack
当たってくるようになった


All this time I was wrong
今までずっと僕が間違っていた

Kept you hurting for so long
君を傷つけていた

Wish that I could’ve changed
変われたらよかったのに

Everything stayed the same
全てそのまま


Now my big regret
今とても後悔しているのは

Is seeing you forget
君が忘れたのを見たこと

Who I am
僕は誰

No more, no more
もうやめてくれ、もう

Funny how a song
この歌は可笑しいな

Takes you back so long
君を懐かしむ

But you don’t want it back
でも君はきっと元に戻りたくない

It came to attack
当たってくるようになった

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?