見出し画像

[閲覧注意] スティーブングリア博士についての見解/コズミックエージェンシー 2023-06-18

2023-06-18
National Press Club Event  - ディスクロージャープロジェクト、スティーブングリア

原文は英語

ゴシア:スティーブングリアによる最新のプロジェクトで、多数の内部告発者が明らかになる新しいプレスクラブのイベントを組織することに関するノートです。これはこのテーマに関する私の考えで、 Tolekaのメンバーとの5年半に及ぶ直接のコミュニケーションの結果です、それにアテナ スワルー(X)のコメントを追加しました。

嘘にはさまざまな層(レイヤー)があります。
一つ目、ETのテーマに関する深い政府の嘘と作戦(オペレーション)の層があります、国民はもちろん、政治家さえも気づいていない。
それから、さらに深いレベルでは、あらゆる種類のブラック・オペレーションが行われている。
その背後には、グリア自身が説明しているように、secret rogue black-op groupsが存在します、絶対的な闇の中で、法律を越えて活動する。
グリアはさまざまな層を取り上げ、暴露しようとしています、秘密主義に終止符を打つ、彼によるとその結果、ポジティブな変化をもたらす。

嘘を暴くこと、真実が明らかにされることを、疑わしい事実が明るみに出ることを、もし私が支持しないと言ったら嘘になる。
私はゲームのあるレベルでは、これは必要なことだとさえ思っています、もし本物なら、そして私はそれを尊重します。
わたしたちがカバルの計画を自ら暴露し、そのアジェンダの多くを人々に理解させることほど、私が好きなことはない。

さらに、このようなレベルでのマトリックスの解明は、意識の低い社会の人達が物事を考え、疑問を持つようになるために必要だと言えるでしょう。
そのような情報を持つ証人を見ることは、私たちの現実の最も明白な嘘や全体的な虚偽に、彼らが目を覚ますために必要なことかもしれません。
そのレベルでは、その努力は賞賛に値します、明らかに本物であれば。

私はどうするのか、しかし、この絵に欠けているのは、まずグリアが暴露しようとする最も極秘の集団の最も深いレベルの向こう側に、さらに別のものがあるという事実の認識、そこには別の嘘がまだある、問題の最も中心的な核心だとわたしは言いたい、それは地球問題のETが人に会うレベルの事柄 affairsです、そして明らかな連邦自体のレベル。
そして、真のコントロールが行われるのは、そのレベルです。
その下にあるすべての層で起こっていることを管理するのがそのレベルです。グリアはそれらに全く気づいていないのでしょうか?

暴露するでしょうか、たとえそれが行われたとして、ゲームの低いランクのレベルで起こっていることで、真の支配者を止めることになるでしょうか、地球上と宇宙からの両方、私たちの地球に対する彼らの考えを変えることができるでしょうか、この地球はコントラストとチャレンジに満ちた孤立した領域でしょう?
私たちは純朴 naiveで取るに足らない fiddling存在でここにいて、このような低い政府レベルの嘘を暴くのでしょうか?
(※うーん辛辣wでもそれはずっと思ってましたし、きっとこれを読んでる人の多くもそう思ってたはず。)

それとも、多分、どこかで始めなければならないのか?多くの角度で考えること。

そういうことにしておきましょう。
しかし、この状況にまだ欠けているのは、すべての形而上学的な層である、連邦自体をさらに遠く超えている。
別の側から来た多くの魂が、ETの現実から明らかに隔離された状態で、このような体験、限定された、難しい、ことを望んでます。
私は直接の経験によって、そうであることを知っています!

もう一つのポイント: 政府の秘密を暴露するために、憲法上の手段で議会と政治家に対処すること、グリアが意図しているように、私にはサンタクロースに自分が現実ではないことを認めさせるように感じられます。
自分たちを守るために設置されたシステムそのものが、その存在意義に反することを公然と認めるとどうして期待できるのか?
私がここで言っているのは、ディープステートの深いレベルのことです、なぜなら、彼らこそが公的な政治家たちを手中に収めているからです。

(※ちなみに、数か月前からAmazon Primeでグリアの動画をHISTORYチャンネルばりにお勧めで表示するようになりました。BANされるどころか、グリアの情報レベルなら公開を許可すると言わんばかりに感じていました。別に今更グリアに触れるのもあれだし、現状日本語字幕はありませんでしたので、取り上げませんでしたが。同サイト内で完全にオープンな状態です。これをディスクローズと捉えるなら、どう考えてもグリアはカバルの手中としてしか、、ね)

表面的には法律があるかのように見えるのはわかります、憲法上の権利、正義もすべて、したがって、その下の怪しいレベルで何が起こっているのかを調査するよう、これらの公的機関で対処したいと考えるのは合理的だと思われます。
問題は、その下にある影のレベルが上のものを支配しています!
彼らは公的な機関、彼らの操り人形、彼ら自身(彼らのマスター)に逆らうことはさせない。
私の考えでは、システムそのものを利用して、システムと戦うことはできない。あなたはできますか?

私が心配しているのは、そのすべてで、ここで次の非常に重要なポイントが登場します、たとえ影の支配者たちが嘘の暴露を許したとしても、公式の政府は彼らの傀儡にすぎません、それらはどんな嘘の種類でしょうか、そして何が真実か?グリアが大衆に伝えるために与えられたものは一体何か?

グリアの努力は、欺瞞を終わらせることを切望するすべての人にとって印象的であるようです、この点はシンプルに何か、私たちはとても真剣に考えなければならないことです。
ヤスヒは最近のビデオで言ったように、カバルは層によって運営されています、ひとつが破られると、そのすぐ下には別のものがある。

そして、この指摘は、偽の宇宙人侵略という長い間計画されていたアジェンダとリンクしています、長い間、彼らが企んでいた、多くのカバルのカードの一つです。
一般大衆に好意的に提示しようとするグリアの開示プランの種類だろうか?私たちが、これを高い可能性として考慮しないのはナイーブなことです。
そして、余談として、断言させていただきます、地球上の事柄 affairsを担当する銀河連邦の管理者は、地球を侵略する計画や理由はまったくない。それは、単に起こっていないことです。


スワルーX:一般的に、グリアから何が出てこようとも、それがどんなに印象的なものであっても、最も確実なのはサイオプ psyopであるということ、そこで、政府は実際に、国民が考えるべきことを正確に選んでいます--「それが起こっていること」と、そして、それは彼らのアジェンダにぴったり合うものです、その中には、偽の宇宙人侵略の可能性も含まれています。

例え:数日前、私たちはラスベガス中心部でUFOが着陸/墜落したという報告に気づきました、そして、それは実話として受け止められています。
私たちはそれを調査しました、そして、その価値があるのかどうか、それが存在したことを確認することはできません、数日間のその地域のすべての航空交通に完全にアクセスすることができたとしてもです。
(※多分先日取り上げたラスベガスのETコンタクトニュース動画のこと)

何のための価値があるか、グリアはCIAのスパイであることが知られています、そしてこれは非常に長い間知られていました。
しかし、たとえ彼が本物であったとしても、純粋にすべての嘘と政府の活動を暴露するために働いていたとしても、彼はせいぜい世間知らずでしょう。
(※あの肩書が博士なのに無駄にマッチョの意味はそういうことかw)

誰かが不快になると、その人を排除する、そして、彼らはもはやそれを隠すことさえしない、
最近のRashid Buttar博士のように。
(どうやら反ワク主義者で23年5月に57歳で亡くなったようです、2つ目は彼が毒を盛られたという記事)

もしグリアが、彼が暴露すると主張しているのと全く同じ組織の資産でなかったなら、彼らは今までにすでに10回ほど彼を「消去」していたでしょう。
だから、彼は高確率でコントロールされた反対派でしょう。
そして、たとえ彼が純粋な意思を持っていたとしても、システムが、国民に考えさせたい(知られたくない)ことをそのまま彼に伝えているでしょう。
だから、たとえもし彼が本物であったとしても、彼はせいぜい世間知らずの役立たずの愚か者 naive useful foolでしょう。
彼の意図は単にナイーブすぎる、また真実であるには、システムに対してあまりにも攻撃的です。(※つまり目立ちすぎということでしょう)

あなたはそのような強力なレベルのシステムを暴露することはできません、彼らがあなたに対して行動を起こさないければ、彼らがそれを望んでいない限り、そしてより大きなサイオプの一部として。

それは私たちにとっても同じことです。
人々は証拠を求めます、彼らは私たちのグループに長い間攻撃しています、なぜなら私たちが証拠を出せないからです。
私たちはシンプルにできない、なぜならもし証拠を出せば、システムは私たちをすべて削除するでしょう、とても迅速に、ここにいる私たちも含めて、なぜならシステムは地球上で止まらないからです。

だから、私たちのグループが証拠を出さないことは、まさに私たちが望んでいることです、それが私たちを守っています。
UFOオタクや変人たちのわたしたちのオーラ Our aura of UFO nuts and wackosが、私たちをさらなる被害や削除から守ってくれているのです。(※すげー皮肉w)
これを見抜くことができる人は誰でも、私たちの情報は役に立ちます、そして、それができない人は、私たちはどのような方法でも納得させることができません、もしわたしがスージーの宇宙船を彼らの家の前に着陸させたとしても、十分な証拠ではないでしょう。
私たちはこれ以上あからさまなことはできない、私たちはそれを望んでいません、それは逆効果です。


ゴシア: 80年代の共産主義時代のポーランドを思い出します、私の母国、Lech Walesa、私の家族も参加していた反共産主義連帯運動の指導者でした、私の家族もその一員でした、彼は国を自由にし、多くの社会変革をもたらし、1990年に共産主義を終わらせました。

あまり知られていないかもしれません、しかし、彼は実は後に発見されました、何年も、何年も経ってから、共産主義が正式に崩壊する前に、共産主義政権と密かに協定を結んでいたことが判明した、彼らにお金を請求する取引をしていました。
彼は文字通り、私たちの多くが「統制された反対派 controlled opposition」と呼ぶ存在であることが判明しました、それを知った時、父は特に傷ついた。私の言葉を鵜呑みにしないでください、この話はネットで調べられます。最初は英雄だったが、最後は裏切り者に。

支配者が何かを変えなければならないと知る時、その時期が来るとその仕組みは機能します。

無視できないほどの社会的な怒りがある。
In no way、しかし彼らは支配をあきらめたくはない。だから、彼らはやってくる変化に対応します、しかし覚醒した人々が熱狂的に期待しているその変化をコントロールすることはできる。
覚えておいてください、彼らは長い、非常に長い間、それを続けてきました、人々の知覚を操作する方法を熟知しています。
このことは、彼らが社会に実施する、より深いリセットについて言及するまでもなく、すべて、しかし、それはまだ別のレベルの話です。

私が上記で述べたことを踏まえて、グリアのイベントの背後にある意図がクリーンであったと仮定しても、私はそれが地球上の事柄の大きな図式を揺るがすものではないと信じる傾向があります。
箱から出る考えに目覚める人がちらほら出てくるかもしれませんが、それから、さらに何人の人が、また別の箱を提示されるでしょう、結局のところ、そんなに素晴らしいものではないのかもしれない、グリアの話を聞いて、どんなに素晴らしい未来に聞こえるとしても。そして、私は認めます、納得し、興奮するのは簡単なことです。

とはいえ、私や私たちの言葉を彼らのこと以上に鵜呑みにしないでください、私たちは、ただ私たちの視点を提供するだけです。
おそらく、嘘について学ぶことで、一般の人々の間に何かが起こり、私たちは立ち上がり、より多くの機会と要求するでしょう。決定的に。結局、それは私たちで、集合体で、変化をもたらす真の力をもっています。

真実を前面に押し出したい(そうであろうと仮定して)、政府の仕組みに関する醜い事実を世界に明らかにしたいと思うのは素晴らしいことで、私自身もその目標に向かってもっと努力したいとさえ思っています。
しかし私は醜悪さがさらに拡大すること、コントロールがさらに深くなることを恐れています、そして、一般大衆に届くものは、ルールであるエリートの単なる別のトリックでしょう。
私の予想では時間が見せてくれるでしょう。どう思いますか?


※これは逆に考えるとコーリーが放置されてるのも偽物だからというのも濃厚な理由かもしれないですね。
下の文はある人がAmazonのグリアの本のレビューでCSETIで実際に会ったグリアの印象について率直に書いています。自己顕示欲が強く、虚言だと。
この書き込み事態を虚偽には思えず、この人自身のがっかり感が伝わってくるし、非常に長文なので信ぴょう性がありそうです。
これは2009年に書かれたもので、つまり星4.5の本のAmazonのレビューでもCIAの工作員自身とはいかなくても、違和感に気付いている人はいたということですね。もちろん英語話者に限りますが。
興味のある方は是非翻訳して読んでみてください。

★☆☆☆☆
At his CSETI workshop I saw the REAL "Hidden Truth"

During his CSETI workshop I was dismayed at the real Dr. Greer, November 15, 2009
By Knowledge Seeker (California) - See all my reviews

I followed Dr. Greer's activities with enthusiasm since 2001 when he established the Disclosure Project. I read his books, watched his interviews and listened to his meditation CD's. I liked everything the man seemed to be about and shared his views on the need to inform the public about the presence of extraterrestrial visitors on Earth, the importance of establishing peaceful contact with these visitors, in developing free or low cost overunity energy technologies that would clean the planet, eliminate conflict between nations, and bring about a dignified quality of life and abundance to people all over the world. I still share these goals.

So it was with great excitement that I signed up for a CSETI presentation and a one day workshop with Dr. Greer that took place on November 13 and 14, 2009 in Costa Mesa, California to experience and learn CSETI's contact protocol and to determine whether it would be worthwhile enrolling in a week long CSETI outing with Dr. Greer.

Surprisingly, my pre-conceived opinion about Dr. Greer's character began to disintegrate as I listened to his presentation. It was disheartening to discover he is excessively fascinated with himself, prone to indulge in name dropping and in bragging about his fantastic 'high end' and/or 'in the know' contacts and connections, not to mention the multitude of outlandish remarks he makes with a straight face, such as his impact on the rogue MAJESTIC secret government. So much so, that according to him, he "rejected a TWO BILLION dollars payout to shut up and abandon the ET disclosure issue".

Needless to say, that night I left the auditorium less enthusiastic about what Dr. Greer is all about. But it was not until the workshop and the outing next day that my opinion about him really changed - unfortunately for the worst.

Again, during the workshop Dr. Greer devoted some time to self admiration while attempting to appear humble by saying, "I'm just a country doctor from North Carolina". By then, I was becoming quite uncomfortable about him but as the workshop progressed my discomfort turned into dismay as I watched how rudely he treated some attendees who asked valid questions or made harmless remarks but whose timing or subject he deemed "inappropriate". I was truly shocked and could not believe my ears and eyes as I watched him lash at them with such scornful contempt. It was so bad that I wondered if this man was consciously trying to chase these people away. Dr. Greer claims to have experienced meditative Samadhi or oneness with all. If so, one would think he would have achieved a certain degree of enlightenment and a sense of kinship toward his fellow men. Why then was he so harsh and unkind? Did he forget these people paid a significant amount of money not only to listen but to ask questions as well?

The worst and most disheartening part of this experience was witnessing the CSETI's field contact protocol. At the site, a number of devices such as a radio transmitter, magnetometer, radar detectors, infrared scope, etc. were arranged. Even though I don't doubt Dr. Greer may have had several ET experiences in the past, what I observed in the field that night is inconsistent with his hyperbolic claims suggesting he can vector ETs and make them appear. His actions and the facts demonstrated that at the very least this is a bold exaggeration. Not surprisingly, to cover up for this assertion Dr. Greer made sure to bring out a series of possibilities for a 'no show' prior to the field excursion. According to him, sometimes the ETs might not appear because, "there is someone in the group without good intent and a clean heart" or "the ETs feel threatened by US military" or "even though they won't fully materialize they will manifest in a thousand other ways".

Conveniently, there were plenty of people at hand, mostly staff, who would come forward to state that while meditating they saw this or heard that. Most amusing though were Dr. Greer's remarks at the beeps and sounds made by his electronic equipment. You see, according to him an ET he named Walter communicates via one of these electronic devices and Dr. Greer is able to recognize which beeps he makes. Additionally, the large quantity of "WOW!" and "Oh my God!" remarks coming out of Dr. Greer's mouth over unseen or imaginary nonevents was sadly hilarious. Often times he would point his mega laser beam at some spot in the sky and claim he was seeing a partly materialized ET craft. Of course, any one else saw nothing even though, according to him, many significant events were taking place that night because "we were such a great group". To make matters worse, Dr. Greer supplemented the lack of any occurrence with information he received via "remote viewing".

I found this charade insulting to my intelligence, intuitiveness and psychic sensibilities. I know ETs were not present that night and I would have respected Dr. Greer if he had been forthright and acknowledged the fact that there was no activity. I would understand; it happens.

Because I experienced first hand Dr. Greer's tendency to fabricate, exaggerate and embellish nonevents at the CSETI field trip, it then follows that the accuracy and validity of everything he claims in his books is in question since it's evident that, at the very least, he stretches the truth to the point where it becomes short of being an outright lie.

In the past, whenever I would read negative reviews about Dr. Greer, especially ones describing him as a self centered narcissist, I would reject them and conclude they were made by people who couldn't handle the truth. But based on what I saw and experienced first hand, it appears Dr. Greer is in love with himself, and because he sees himself above others, he dislikes most people. However, he desperately craves attention so he created this ET disclosure platform to attract as large an audience as possible in order to obtain the recognition and adulation he sorely needs. In essence, regardless of the message, this messenger is so flawed one must question the purity and true nature of his motivations. His books, conferences and CSETI outings may be more about the money they bring than the message itself.

Furthermore, unless you enjoy watching people being mistreated by Dr. Greer and don't mind embarking on a pathetic farce, I recommend you put your money elsewhere instead of spending it in any of his CSETI's excursions.

UPDATE 12/4/2009: In a letter sent to Dr. Greer, CIA director James Woolsey, his wife Suzanne, and two others, refute Dr. Greer's claims regarding his alleged "briefing" to them. To read this letter in its entirety please google: greer woolsey ufo watch dog.

Also, astronaut Ed Mitchell refutes claims made by Dr. Greer in Jeff Rense's website. To read Mitchell's statement please google: ed mitchell unhappy with greer.


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?