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ブランドの価値を伝えるための、アンセム

ブランドストーリーやブランドの価値を伝えるために、アンセムをつくる必要があると思う。アンセムとは元々は教会音楽の一種。聖歌、交唱賛美歌。祝いの歌、祝曲。「国歌(national anthem)」大きな意味で「応援歌」でもある。

アンセムの主旋律は一貫したサウンドアイデンティティを持つことが出来る(例えばベートーヴェン「運命」の「ジャジャジャジャーンジャジャジャジャーン」が、この曲の主旋律)

主旋律は、『スター・ウォーズ』『007』などのシリーズ映画において、作品同士に連続性を持る事が出来る。音ブランド戦略的には、ソニックロゴとCMソングを作る前に、まずアンセムを制作し、その主旋律をもとにして作る必要がある。

Anthem to convey the value of the brand

I think we need to create anthems to communicate our brand story and brand values. An anthem is originally a type of church music. A chant, a communion hymn. Anthem is a type of church music. A national anthem is also a cheering song in a larger sense.

The main melody can provide continuity between films in a series, such as Star Wars and 007. In terms of sound brand strategy, before creating a sonic logo and a commercial song, it is necessary to first create an anthem and then build on the main melody of the anthem.

传达品牌价值的颂歌

我认为我们需要创造颂歌来讲述我们的品牌故事和品牌价值。 国歌最初是教会音乐的一种类型。 一首圣歌,一首圣餐赞美诗。 这是一首庆祝之歌。 它也是一首国歌,从更大的意义上说是一首欢呼曲。

主旋律可以在《星球大战》或《007》等系列电影之间提供延续性。 从声音品牌的角度来看,在创造一个声音标志和一首商业歌曲之前,有必要创造一首国歌,并在国歌的主旋律基础上发展。

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