見出し画像

企業がサウンドアイデンティティを持つ時代

サウンドアイデンティティにはサウンドロゴ、イメージ楽曲、およびタッチポイントにおけるサウンドデザインんど網羅的に構成され、ブランド力を高めるために制定して行きます。アイデンティティのを作る為には、川上から企業のブランディングを考え、ヒアリング、調査、コラボ、ワークショップなどを通じて、ブランドがサウンドと音楽を使用および管理する理由、場所、方法など基礎を作り込みサウンドブランディング戦略を作成して行きます。

The Era of Corporate Sound Identity

A sound identity is a comprehensive set of sound logos, imagery, and touchpoint sound designs that are created to enhance a company's brand. To create an identity, we consider corporate branding from the upstream, and through interviews, research, collaboration, and workshops, we create a sound branding strategy that lays the foundation for why, where, and how a brand uses and manages sound and music.

现在是公司拥有健全身份的时候了。

声音识别是一套全面的声音标识、图像和接触点的声音设计,它的开发是为了增强品牌。 为了创造一个身份,我们从上游考虑企业品牌,并通过采访、研究、合作和研讨会,创造一个健全的品牌战略,为品牌为什么、在哪里以及如何使用和管理声音和音乐奠定基础。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?