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音は原始的かつ未来的

今、サウンドテクノロジーは爆発的に成長し、ブランドと消費者の間の強力なオーディオタッチポイントのまったく新しい風景を見せてくれる。視覚刺激に襲われ、ますます移動し、生活のあらゆる面でよりシームレスな体験を求めている現在、サウンドはブランドが人々と関わるためのユニークで強力な選択肢として話題に上がります。

オリジナルのサウンドアイデンティティを作成そして育成し、多感覚のブランドエコシステムを構築し、より意味のある方法で人々にリーチすることにより、企業はサウンドをブランド体験の未来と認識すべきです。

人間は聞き手です

人間と音の関係は古くからあり膨大な量のコミュニケーション力が、私たちの言葉や現代の言語や音楽システムの表面に根付いています。声帯の振動から足音の鼓動、芸術作品のリズミカルなメロディーまで、音が私たちを取り囲んでいます。

聴覚処理は、私たちの経験や知覚を形作るだけでなく、世界をナビゲートするのに役立つ強力な人間の感性です。音を理解する能力は、私たちに一定の情報と方向性を与え、私たちの視野の限界を超えて私たちの知覚を拡張します。神経科学の研究では、音声刺激と感情的反応が脳の聴覚皮質中心で一緒にエンコードされていることが示されています。つまり、その後の音は感情的反応を引き起こします。

目を閉じるのは簡単ですが、耳は常に開いたままです。この普遍的な感覚をより十分に活用できるブランドは、消費者にとってより全体的で記憶に残る体験を育むことができ、より簡単に覚えられるようになります。

時は熟している

Nielsenの調査によると、今日の世帯の40%は複数のスマートスピーカーを所有しており、ニュース、音楽、ポッドキャストなど、より多くのオーディオを聞く時間を見つけることが、毎日の習慣となっています。AmazonEchoやGoogleHomeなどの新しいデバイスやサービスは、消費者に便利なリスニング方法を提供するインタラクティブテクノロジーの急成長の2つの例にすぎません。

サウンドテクノロジーも家を超えて広がっています。音声アシスタントは、モバイルアプリ、Webサイト、ショッピングセンター、銀行、公共スペースに浸透し、人々がナビゲートし、意思決定を行い、より高度で調整されたエクスペリエンスを提供できるように支援します。音声アクティベーションとソニックエコシステムの機能が成長し続けるにつれて、ブランドはますます織り交ぜられるでしょう。Alexaは、ウィンターシューズを購入できる場所を教えてくれるだけではありません。彼女は、氷の状態に最適なブーツのブランドを教えてくれるかもしれません。

サウンドブランディング

「ナイキ」はどのように聞こえますか?「アップル」はどのように聞こえますか?あなたのブランドはどのように聞こえますか?あなたのカラーパレットとあなたのブランディングの美学に相当する音を知ることは最も重要になりつつあります。私たちは、消費者がブランドの機能を見たり見たりするだけでなく、耳を傾ける時代にいます。

サウンドブランディングを成功させるには、ブランドの背後にある声を育てるだけではありません。つまり、音のDNAを定義し、サウンドシグネチャを育成し、そのシグネチャを多くの没入型オーディオプラットフォームとテクノロジーを通じてすべてのタッチポイントに配布し、配信をより魅力的なものにすることを意味します。あなたのオーディオ体験は、消費者の相互作用と参加をどのように促進しますか?声は新しいタッチポイントであり、ブランドはすべての着陸地点を熟考していく必要があります。

差別化

視覚的な気晴らしがたくさんある現代では、音はブランドがユニークで独創的な体験やエコシステムを構築するために使用する強力な手段を提供します。広告主が限られたオーディエンスの注目を集めるために競争するにつれて、サウンドは究極のメッセージング手段を表しています。「サウンドブランディング」は新しいコンセプトではありませんが、クリエイティブなメディアを構築する手法としてまだほとんど活用されていません。私たちの世界は視覚的な画像や視覚的なストーリーテリングで雑然と感じ続け、人々がますますシームレスで効率的な体験を望んでいるので、私たちの他の感覚アンテナ、つまり私たちの耳と接続できるブランドには強力な利点があります。

Neilsonの調査によると、消費者は音楽を使った広告が「創造的」で、記憶に残るものとして評価しています。ますますオーディオ主導の世界で、音楽の特徴とサウンドのアイデンティティを構築することに注意を向けるブランドは、消費者が覚えているだけでなく、何度も何度も体験したい感情的な多感覚体験を育む可能性が高くなります。

次のフロンティア

Webとの対話方法は変化しています。手と目を使うことから口と耳を使うことへと移行するにつれて、ユーザーエクスペリエンスの考え方は進化し続けます。サウンドの最もエキサイティングな品質の1つは、ハンズフリー、流動的、エーテル的であるという独自の特性を備えているため、ブランド化されたエコシステム全体で一貫統合が可能になります。

サウンドは、自動運転車から家庭用デバイス、ポッドキャストに至るまで、さまざまなセクターや業界でユーザーエクスペリエンスのますます重要な要素になりつつあります。サウンドを使用してユーザーエクスペリエンスを向上させ、すべてのタッチポイントでシームレスな消費者の相互作用を高める機会は無限です。

ただし、最も重要なのは、私たちが不要なより多くの音で世界を汚染するのではなく、視覚的なデザインであるのと同じように、世界を音でより美しくする事だと考えます。

Sound is Universal and Futuristic

Right now, sound technology is exploding, presenting a whole new landscape of powerful audio touch points between brands and consumers. At a time when we are bombarded with visual stimuli, increasingly mobile, and demanding more seamless experiences in all aspects of our lives, sound is being talked about as a unique and powerful option for brands to engage with people.

By creating and cultivating original sound identities, building multi-sensory brand ecosystems, and reaching people in more meaningful ways, companies should recognize sound as the future of brand experience.

Humans are listeners.

The relationship between humans and sound is ancient and vast amounts of communicative power are rooted in our language and the surface of our modern language and music systems. From the vibrations of our vocal cords to the throb of our footsteps to the rhythmic melodies of works of art, sound surrounds us.

Auditory processing is a powerful human sensibility that not only shapes our experience and perception, but also helps us navigate the world. The ability to understand sound gives us constant information and direction, extending our perception beyond the limits of our field of vision. Neuroscience research has shown that audio stimuli and emotional responses are encoded together in the auditory cortical center of the brain. In other words, the subsequent sound triggers an emotional response.

It is easy to close our eyes, but our ears always remain open. Brands that can more fully capitalize on this universal feeling will be able to foster a more holistic and memorable experience for consumers, one that will be easier to remember.

The Time is Ripe

According to Nielsen research, 40 percent of today's households own multiple smart speakers, and finding time to listen to more audio - news, music, podcasts, etc. - has become a daily habit. new devices and services are just two examples of the rapid growth of interactive technologies that provide consumers with convenient ways to listen.

Sound technology is also spreading beyond the home. Voice assistants are infiltrating mobile apps, websites, shopping centers, banks, and public spaces to help people navigate, make decisions, and deliver a more sophisticated and tailored experience. As voice activation and the capabilities of the sonic ecosystem continue to grow, brands will increasingly interweave Alexa does more than just tell you where you can buy winter shoes. She may even be able to tell you the best brand of boots for icy conditions.

Sound Branding

What does "Nike" sound like? How does "Apple" sound? What does your brand sound like? Knowing the sound equivalent of your color palette and the aesthetic of your branding is becoming paramount. We are in an age where consumers don't just look and see what your brand does, they listen.

Successful sound branding involves more than just developing the voice behind the brand. It means defining your sonic DNA, cultivating your sound signature, and then distributing that signature across all touch points through a multitude of immersive audio platforms and technologies to make your delivery more engaging. How does your audio experience facilitate consumer interaction and participation? Voice is the new touch point and brands need to contemplate all landing points.

Differentiation

In this day and age with so many visual distractions, sound provides a powerful tool for brands to use to build unique and creative experiences and ecosystems. As advertisers compete for the attention of limited audiences, sound represents the ultimate messaging vehicle. While "sound branding" is not a new concept, it is still largely underutilized as a method of building creative media. As our world continues to feel cluttered with visual images and visual storytelling, and as people want an increasingly seamless and efficient experience, brands that can connect with our other sensory antennae - our ears - have a powerful advantage.

According to Neilson's research, consumers value music-based advertising as "creative" and memorable. In an increasingly audio-driven world, brands that pay attention to building musical character and sonic identity are more likely to foster an emotional, multi-sensory experience that consumers not only remember, but want to experience over and over again.

The Next Frontier

The way we interact with the Web is changing. As we move from using our hands and eyes to using our mouths and ears, the idea of user experience will continue to evolve. One of the most exciting qualities of sound is that it has the unique properties of being hands-free, fluid, and ethereal, allowing for consistent integration across branded ecosystems.

Sound is becoming an increasingly important component of the user experience in a variety of sectors and industries, from self-driving cars to home devices to podcasts. The opportunities to use sound to improve the user experience and enhance seamless consumer interaction across all touch points are endless.

The most important thing, however, is not that we pollute the world with more unnecessary sounds, but that we make the world more beautiful with sound, just as we do with visual design. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

声音具有普遍性和未来性

声音技术目前正在爆发,在品牌和消费者之间呈现出一个全新的强大音频接触点的景观。 当我们被视觉刺激轰炸,移动性越来越强,并要求在生活的各个方面有更多的无缝体验时,声音正被谈论为品牌与人接触的一个独特而强大的选择。

通过创造和培养原创的声音身份,建立多感官的品牌生态系统,并以更有意义的方式接触人们,企业应该认识到声音是品牌体验的未来。

人类是倾听者

人类和声音之间的关系是一种古老的关系,大量的交流能力扎根于我们的语言和现代语言和音乐系统的表面。 从我们声带的振动到我们脚步的悸动,再到艺术作品有节奏的旋律,声音围绕着我们。

听觉处理是一种强大的人类感觉,它不仅塑造了我们的经验和感知,而且还帮助我们驾驭世界。 理解声音的能力给了我们持续的信息和方向,将我们的感知延伸到视野的限制之外。 神经科学研究表明,语言刺激和情绪反应在大脑的听觉皮质中心一起编码。 这意味着随后的声音会引发情绪反应。

我们很容易闭上眼睛,但我们的耳朵却始终是开放的。 能够更充分地利用这种普遍感觉的品牌将能够为消费者培养一种更全面、更难忘的体验,并更容易被记住。

时机已经成熟

根据尼尔森的研究,当今40%的家庭拥有一个以上的智能音箱,找时间听更多的音频--新闻、音乐、播客等等--已经成为一种日常习惯。 设备和服务只是互动技术快速增长的两个例子,这些技术为消费者提供了方便的收听方式。

声音技术也已经扩散到家庭之外。 语音助手正在渗透到移动应用程序、网站、购物中心、银行和公共场所,以帮助人们导航、做决定并提供更复杂和定制的体验。 随着语音激活和声波生态系统的能力不断增长,品牌将越来越多地与Alexa交织在一起,而不仅仅是告诉你哪里可以买到冬鞋。 她甚至可能会告诉你最适合冰雪环境的靴子品牌。

声音品牌建设

耐克 "听起来如何? 苹果 "听起来如何? 你的品牌听起来像什么? 了解你的调色板的声音等同于你的品牌美学,正成为最重要的。 我们处于这样一个时代,消费者不只是看,看你的品牌做什么,他们还听。

成功的声音品牌建设不仅仅是发展你品牌背后的声音。 这意味着定义你的声音基因,培养声音特征,并通过多种沉浸式音频平台和技术将这种特征分布在所有接触点上,使你的传递更有吸引力。 你的音频体验是如何鼓励消费者互动和参与的? 语音是新的接触点,品牌需要对所有登陆点进行深思熟虑。

差异化

在这个有很多视觉干扰的时代,声音为品牌提供了一个强大的工具,可以用来创造独特和有创意的体验和生态系统。 由于广告商争夺有限的受众的注意力,声音代表了最终的信息传递载体。 声音品牌 "并不是一个新的概念,但作为建立创意媒体的一种方法,它在很大程度上仍然没有得到充分利用。 当我们的世界继续被视觉图像和视觉故事弄得杂乱无章时,当人们希望获得越来越多的无缝和高效的体验时,能够与我们的另一个感官触角--我们的耳朵--联系起来的品牌具有强大的优势。

根据尼尔森的研究,消费者重视基于音乐的广告,认为其具有 "创造性 "和令人难忘。 在一个越来越多的音频驱动的世界里,注意建立一个独特的音乐和声音身份的品牌,更有可能培养一种情感的、多感官的体验,让消费者不仅记住,而且想要反复体验。

下一个前沿阵地

我们与网络互动的方式正在发生变化。 随着我们从使用手和眼睛转向使用嘴和耳朵,用户体验的理念也在不断发展。 声音最令人激动的特质之一是,它具有免提、流畅和空灵的独特属性,可以在各品牌的生态系统中进行一致的整合。

声音正在成为一系列部门和行业的用户体验中越来越重要的一部分,从自动驾驶汽车到家用设备到播客。 利用声音来改善用户体验和加强所有接触点上的无缝消费者互动的机会是无穷的。

然而,我们相信,最重要的不是用超过我们需要的声音来污染世界,而是用声音让世界变得更美,就像我们用视觉设计一样。 使用www.DeepL.com/Translator翻译(免费版)

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