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ソニックブランディングがブランド体験をより良くする

顧客が特定の音や歌を通してブランドを体験するとき、彼らはそれらの独特の音を会社、ブランド、サービスと関連付けます。特定の音や歌を聞くたびに本能的に思い出し心に深く残ります。会社を音響的にブランド化するために選ぶ音は、会社のブランドストーリーとDNAで構成されるべきです。コピーライティングでは言えない部分まで、音や音楽は多くのことを伝えることができます。信頼性を伝える希望に満ちた高揚感のある音楽を使えばブランドリフト効果を期待できます。

Sonic Branding Enhances Brand Experience

When customers experience a brand through a particular sound or song, they associate those unique sounds with the company, brand, or service. Every time they hear a particular sound or song, they instinctively remember it and it stays deep in their minds. The sounds you choose to acoustically brand your company should consist of your company's brand story and DNA. Sound and music can convey much more than copywriting can say. Using hopeful, uplifting music that conveys credibility can have a brand-lifting effect.

声波品牌建设提高品牌体验

当顾客通过特定的声音或歌曲来体验一个品牌时,他们会将这些独特的声音与公司、品牌或服务联系起来。 每当他们听到一个特定的声音或歌曲,他们就会本能地记住它,并留在他们的脑海深处。 为公司的声学品牌所选择的声音应该包括公司的品牌故事和DNA。 声音和音乐可以传达比文案更多的信息。 使用充满希望、令人振奋的音乐,传达出可信度,可以起到提升品牌的效果。

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