見出し画像

ニコラ・テスラは天才発明家なのです❣️🐸🍿



ニコラ・テスラは人工地震を発生させました
❣️🐸🍿


Nikola Tesla revealed that an earthquake which drew police and ambulances to the region of his laboratory at 48 E. Houston St., New York, in 1898, was the result of a machine he was experimenting with at the time which.

"I was experimenting with vibrations. I had one of my machines going and I wanted to see if I could get it in tune with the vibration of the building. I put it up notch after notch. There was a peculiar cracking sound. I asked my assistants where did the sound come from. They did not know. I put the machine up a few more notches. There was a louder cracking sound. I knew I was approaching the vibration of the steel building. I pushed the machine a little higher."Suddenly all the heavy machinery in the place was flying around. I grabbed a hammer and broke the machine. The building would have been about our ears in another few minutes. Outside in the street there was pandemonium. The police and ambulances arrived. I told my assistants to say nothing. We told the police it must have been an earthquake. That’s all they ever knew about it."

Then some shrewd reporter asked Tesla at this point what he would need to destroy the Empire State Building and he replied:

“Vibration will do anything. It would only be necessary to step up the vibrations of the machine to fit the natural vibration of the building and the building would come crashing down. That’s why soldiers break step crossing a bridge."

Tesla is the only person which after his death got raided by the FBI, they seized all of his blueprints, they cleaned out his room, closet, and even took his slippers.

His inventions have since then been perfected over this time. They had all his blueprints and notes. It would be naive think they did nothing with that information.

Love and Light to all,

Niko

ニコラ・テスラは、1898年にニューヨークの48 E. Houston St.にある、彼の研究所の地域に警察や救急車を出動させた「地震」が、当時、彼が実験していた機械の結果であったことを明らかにしました。

「私は振動の実験をしていました。私は、自分の機械の一つを動かして、建物の振動に同調させることができるかどうか試してみたかったのです。

一段、二段と上げていきました。すると、"カサカサ"という独特の音がしました。

私は助手たちに、この音はどこから来るのかと尋ねましたが、彼らにはわかりませんでした。

さらにツマミを上げていくと、"カサカサ"という音が大きくなりました。

鉄骨の振動に近づいていることが分かりました。その時、突然、その辺の重機が、全部ふっ飛んできたんです。

私はハンマーをつかみ、機械を壊しました。あと数分もすれば、ビルの崩壊音が耳元まで迫ってくるところでした。

外の通りは大混乱でした。警察も救急車も来ました。

私は助手たちに何も言うなと命じました。警察には、”地震だ”と告げました。それしか心当たりがないんです」

そして、どこかの抜け目のない記者がこの時、テスラに「エンパイアステートビルを破壊するためには何が必要か」と尋ねました。すると、テスラはこう答えました。

「振動があれば、何でもできます。機械の振動を、ビルの固有振動に合わせて大きくするだけで、ビルは崩れ落ちるのです。だから、たとえ兵士であろうと、橋を渡れなくもできるのです」

テスラは、死後、FBIの家宅捜索を受け、設計図を全て押収され、部屋やクローゼットを掃除され、スリッパまで持っていかれた、ただ一人の人物なのです。

彼の発明は、後日、時間をかけて完成されました。FBIは、彼の設計図とメモをすべて持っていたのです。

彼らがその情報を使って「何もしなかった」と考えるのは、甘い考えでしょう。

すべての人に愛と光を。

Niko

https://t.me/awakenedspecies/3759






ニコラ・テスラの特許と発明❣️🐸🍿




3,6,と9の素晴らしさを知った時に、宇宙の鍵を手にできます❣️🐸🍿




ニコラ・テスラの真実は謎に包まれたままです
❣️🐸🍿



ニコラ・テスラの関連記事を、こちらに追加しました❣️🐸🍿
👇




#WWG1WGA🦁👑💕🌈👍✨🌸🐰🌸
#QArmyJapanFlynn #WWG1WGA #DigitalSoldider #DarktoRight

よろしければサポートをお願いします❣️🐸🍿 今後の活動を続けるために使わせていただきます💞🙏🥰 #WWG1WGA🦁👑💕🌈👍✨🌸🐰🌸