07月25日 #毎日Duolingoぱぐ兄

毎日コツコツをDuolingoで英語学習をしています
出題された問題を記載してますので良かったら参考にしてください ^^
もし気になったら無料なので一緒にやりませんか?

Duolingoの説明やリンクはこちらになります

https://pugnii.net/duolingo/


ビデオゲームをしてもいいですか?

Do you mind if I paly video games?


みんな今夜はバーに行きますか?

Are you all going to a bar tonight?


ねえ、明日公園へ行きたいですか?

Hey,do you want to go to the park tomorrow?


それは楽しそうじゃないです!

That doesn't sound


犬を連れて来てもいいですか?

Do you mind if I bring my dog?


彼女の最新映画は面白いですか?

Is her latest movie intersting?


その俳優の最新映画は面白そうです!あなたもその映画に興味がありますか?

That actor's latest movie sounds interesting! Are you interested in it too?


ねえ、明日暇ですか?

Hey, are you free tomorrow?


リサさんがゴルフをしたがっていないので、私たちは代わりにテニスをします。

Lisa doesn't want to play gold, so we'll play tennis instead.


彼女は代わりに買い物に行きたがっています。

She wants to go shopping insted.


それは楽しそうじゃないです!

That doesn't sound fun!


土曜日に来てもいいですか?

Do you mind if I come on Saturday?


みんな土曜日に高級レストランに行きますか?

Are you all going to a fancy restaurant on Sasurday?


公園に2時間位行くのはどうですか?

How about going to the park for a couple of hours?


彼女がそのバーに行きたがっているのは本当ですか?

Are you sure that she wants to go to that bar?


彼がスペイン料理のレストランに行きたがっているのは本当ですか?

Are you sure that he wants to go to a Spanish restaurant?


ボードゲームをするのはどうですか?

How about playing a board game?


トムさん、あなたが昨日見たアニメは何についてでしたか?

Tom, what was the carton about that you watched yesterday.


彼がまたビデオゲームをしたがっているのは本当ですか?

Are you sure that he wants to play video games again?


テレビを2時間位見ましょう!

Let's watch TV for a couple of hours!


これらは私が彼と一緒に見たいアニメです!

These are the cartoons that I want to watch with him!


昨日はどんなピザを買いましたか?

What type of pizza did you buy yesterday?


彼がまたビデオゲームをしたがっているのは本当ですか?

Are you sure he wants to play video games again?
Are you sure that he wants to play vided games again?


公園に2時間位行くのはどうですか?

How about going to the park for a acuple of hours?


それは私たちが飛行機で見たアニメです。

That's the cartoon we watched on the plane.


それなら小さなカフェで昼ご飯を食べるのはどうですか?

In that case, how about we eat lunch at a small cafe.

私たちは門の前で会うことにしましたよね?

We agreed to meet in front of the agate,right?

agreed to =しましたよね


私たちは土曜日に遊園地に行くことにしました!

We agreed to go to an amusement park on Saturday!


それならカメラを持って来て!

In that case, bring your camera!


悲しいことに今日動物園は閉まっていました。私たちは悲しいです。

Sadly, the zoo was closed today. we are unhappy.


もちろん、昼ご飯にホットドッグを食べましょう!

Sure, let't eat hot dogs for lunch!


彼女は今夜はもう予定があるので悲しがっています。

She's sad becouse she already has planes for tonight.


悲しいことに彼女の彼氏は忙しいので来られません。

Sadly, her boyfriend can't come vecause he's busy.


もちろん、彼氏も連れて来て!

Sure, bring your boyfriend too.


彼女は今日はもう予定があって、悲しいことに明日も空いていないそうなので、私は悲しいです。

I'm sad becouse she already has plane for today, and sadly, she's also not free tomorrow.


明日は予定があるので悲しくないです!

I'm not sad becouse I hace plans tomorrow!
I'm not sad becouse I have plans for tomorrow.


彼女は忙しかったら、後で来られますか?

Can she come afterwords, if she's busy?
If she's busy, she come afterwards?


もちろん、昼ご飯にホットドッグを食べましょう!

Sure, let's eat hot dogs for lunch.



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?