04月14日 #毎日Duolingoぱぐ兄

毎日コツコツをDuolingoで英語学習をしています
出題された問題を記載してますので良かったら参考にしてください ^^
もし気になったら無料なので一緒にやりませんか?

Duolingoの説明やリンクはこちらになります

https://pugnii.net/duolingo/


彼女はその映画で有名な科学者を演じています

She plays a famous scientist in that movie.


この映画の舞台は月です

This movie takes place on the moon.


主演女優は誰ですか?

Who is the lead actress?


主演俳優に会ったジョンさんのお母さんは、その映画が好きでした。

John's mon who met tha lead actor liked that movie.


この映画で海賊を演じているのは誰ですか?

Who plays the pirte in this movie?


その俳優は賞を5つ受賞しました!

That actor won five awards!


妹はアメリカのボストンで、その映画をみました。

My sister saw that movie in Boston, which is in America.


はい、私が本当に好きなこの映画は賞を受賞しました!

Yes, this movie, which I really like, won an award!


パリを舞台にした映画は本当に面白かったです!

The movie, which took place in Paris,was relly interesting!


この映画では誰が彼氏を演じましたか?

Who played the boyfriend in this movie?


科学者は彼女に恋をしていましたか?

Was the scientist in love with her?


昨日見たそのお芝居はロンドンについてでした。









この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?