09月13日 #毎日Duolingoぱぐ兄

毎日コツコツをDuolingoで英語学習をしています
出題された問題を記載してますので良かったら参考にしてください ^^
もし気になったら無料なので一緒にやりませんか?

Duolingoの説明やリンクはこちらになります

https://pugnii.net/duolingo/

イギリスに引っ越ししたいですか?

Do you want to mave to the UK?


2002年に高校を終えました。

I completed high school in two-thousand two.


2005年に研究を終えました。

I compleated my studies in two-thousand five.


資格

Certificate


いつプログラマーとして働きはじめたんですか?

When did you begin working as a programmer?


日本語を教える資格を持っていますか?

Do you have a cerificate in teaching Japanese?


イギリスで働いた経験がありますか?

Do you have experience working in the UK?


新しいことを学ぶことに力を入れたいですか?

I want to focus on learning new things?


全然覚えていません。

I don't remember at all.


2回目の面接は1回目のと同じくらいストレスが溜まりました。

The second interview was as stressful as the first one..


全然難しくなかったです。

It wasn't difficult at all.


とてもうまくいきました。ありがとう

It went very well, thanks.


ストレスのたまる面接でした。

It was a stressful interview.


その会社から連絡がありましたか?

Did you hear form that company?


ねえ、どうでしたか?

Hey, how did it go?


面接はどうでしたか?

How did the interview go?


ヨロシクお願いしますひなたさん

I'm pleased meet you,Hinata.


この面接は非常に大切ですよね?

This interview is extremely impotanta right?


販売機で1カ月の定期を買って

Get a monthly pass from the ticket machine.


オンラインで切符を買うのも簡単です

It's easy to buy a ticket online too.


上手く行きましたが、そこでは働きたくないです。

It went well, but I don't want to work there.


切符を買わずに電車に乗らないで!

Don't get on the train without buying a ticket!


今電車にのったほうがいいですか?

Should I board the train now?




この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?