06月27日 #毎日Duolingoぱぐ兄

毎日コツコツをDuolingoで英語学習をしています
出題された問題を記載してますので良かったら参考にしてください ^^
もし気になったら無料なので一緒にやりませんか?

Duolingoの説明やリンクはこちらになります

https://pugnii.net/duolingo/


私たちのグランドで誰かがサッカーをしています!

Someone is playing soccer in our field!


誰かがサッカーグランドの草刈りをする必要があります。長すぎます!

Someone needs to cut the grass on the soccer field, It's too long.


これらはチームのために私が作ったキャップです!

These are the caps I made for the team!


ありがとう!これはスタジアムで買ったものです。

Thanks! This is the one I bought at the stadium.


ここでボールを蹴らないで。

Don't kick the ball here.


はい、これは練習する時に使うものです。

Yes, this is the one I use when I practice.


それは私がとても大好きなラグビーチームです!

That's the rugby team, I love a lot.


それは私が野球の試合でかぶるキャップです。

That's the cap, I wear at baseball games.


それは私が昨日蹴ったボールです。

That's the ball, I kicked yesterday.


彼はそのラグビーチームのメンバーですか?

Is he a member of that rugby team?


彼らは大抵そのグランドでラグビーをします。

They usually play rugby in that field.


ご両親は毎朝走っていますよね?

Your parents run every morning, don't they?


デュオはとても速く走ったので金メダルをとりました!

Duo won a gold medal becouse he ran very fast!


彼は今週の木曜日のレースに向けてもっと準備をしたがっています。

He wants to prepare more for this Thursday's race.


誰か勝者にシャンパンをあげますか?

Will anybody give the winner some champagne?


あなたの姉妹はいつもレースで勝ちますよね?

Your sister always win races, don't they?


彼らはみんな金メダルを欲しがっていますよね?

They all want a gold medal, don't they?


来週の大会に向けて準備をしましょう。

Let's prepare for next week's competition.


レースはもう始まっています!

The race has alredy started.


ジョンさんは5つメダルをとりました!

Joun won five medals.


誰か勝者を知っていましたか?

Did anybody know the winner?


サッカーの試合は楽しいですか?

Are soccer matches fun?


彼女は今週金曜の試合に向けて準備をしていますか?

Is she prepareing for this Friday's match?



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?