見出し画像

Runaway 逃げろ



作詞・作曲:Kanye West

Look at ya, look at ya, look at ya, look at ya
Look at ya, look at ya, look at ya, look at ya
Look at ya, look at ya, look at ya, look at ya
Look at ya, look at ya, look at ya, look at ya

見ろよ、おい、見ろよ...
君を、君を見ているよ...


Ladies and gentlemen, ladies-ladies and gentlemen
...紳士、淑女のみなさん


 
 

And I always find, yeah, I always find something wrong
僕はいつも違和感を感じとる

You been putting up with my shit just way too long
君は最低な僕をずっと我慢する

I’m so gifted at finding what I don’t like the most
僕は本当に醜いものを見つける才能がある

So I think it’s time for us to have a toast
だから、僕たちで乾杯しよう

Let’s have a toast for the douchebags
さぁ、思い上がる馬鹿に乾杯しよう

Let’s have a toast for the assholes
さぁ、薄汚い間抜けに乾杯しよう

Let’s have a toast for the scumbags
さぁ、最低なクズに乾杯しよう

Every one of them that I know
僕が知る皆へ

Let’s have a toast for the jerk-offs
さぁ、糞野郎に乾杯しよう

That’ll never take work off
そんなことしてもどうにもならないけど

Baby, I got a plan
愛する者よ

Run away fast as you can
逃げろ、できるだけ速く

 
 
She find pictures in my e-mail
彼女は僕のメールに写真を見つけた

I sent this bitch a picture of my dick
僕はビッチにディックの写真を送った

I don’t know what it is with females
女の気持ちはわからない

But I’m not too good at that shit
だけど、僕は愛に不器用なんだ

See, I could have me a good girl
見て、僕にも素敵な彼女がいる

And still be addicted to them hoodrats
でも、まだ僕は尻軽ビッチに夢中

And I just blame everything on you
そして、すべてを君のせいにして責める

At least you know that’s what I’m good at
わかってるでしょ?これが僕の得意技
 
 
 

Run away from me, baby, ah, run away
愛する者よ、僕から逃げろ、逃げるんだ

Run away from me, baby
愛する者よ、僕から逃げろ

(Look at ya, look at ya, look at ya)
(君を、君を見ている...)

Run away
逃げろ

When it starts to get crazy
俺がクレイジーになり始めた時

(Look at ya, look at ya, look at ya)
(君を、君を見ている...)

Then, run away
その時は、逃げろ

Babe, I got a plan, run away as fast as you can
愛する者よ、できるだけ速く逃げろ



Run away from me, baby, run away
愛する者よ、俺から逃げろ、逃げろ

Run away from me, baby
愛する者よ、俺から逃げろ

(Look at-look at-look at-look at-look at-look at-look at ya)
(君を、君を見ている...)

Run away
逃げるんだ

When it starts to get crazy
俺がクレイジーになり始めた時

(Look at ya, look at ya, look at ya, look at ya)
(君を、君を見ている...)

Why can’t she just, run away?
なぜ逃げない?

Baby, I got a plan, run away as fast as you can
ベイビー、早く逃げろって

 



24/7, 365, pussy stays on my mind
24時間365日、ヤることばかり考えてる

I-I-I-I did it, alright, alright, I admit it
ヤッた、ヤッた、ヤッたよ、そうそう、認めまーす

Now pick your next move, you could leave or live wit’ it
さぁお前はどうする?このまま去るか、耐えて付き合うか

Ichabod Crane with that motherfucking top off
最高級のオープンカーに乗る臆病なIchabod Crane

Split and go where? Back to wearing knockoffs, haha
別れたら、お前どこにいく? 安物服を着る生活に戻れよ笑

Knock it off, Neiman’s, shop it off
もうやめようぜ、高級デパートで好きに買い物しろ

Let’s talk over mai tais, waitress, top it off
カクテル飲みながら話そうぜ、ウェイトレス、もう一杯

Hoes like vultures, wanna fly in your Freddy loafers
禿鷹みたいなビッチどもは、お前のルブタンのローファー履いて旅行したいって

You can’t blame ‘em, they ain’t never seen Versace sofas
お前も他の奴らのこと言えねぇよ、あいつらベルサーチのソファーも見たことねぇ

Every bag, every blouse, every bracelet
すべてのバッグ、すべてのブラウス、すべてのブレスレット

Comes with a price tag, baby, face it
ぜーんぶ値札が付いてることを忘れんなよ、ベイビー

You should leave if you can’t accept the basics
お前がこの基本を受け入れられないなら、ここから消えろ

Plenty hoes in the balla-nigga matrix
金満黒人に群がる糞ビッチども

Invisibly set, the Rolex is faceless
ダイヤまみれで文字盤が見えないロレックス

I’m just young, rich, and tasteless, P!
俺はただ若くて、金持ってる、つまらねぇPだからな!
 
 


Never was much of a romantic
ロマンティックなんてなかった

I could never take the intimacy
心を通わせることもなかったし

And I know I did damage
わかってる、君を傷つけたことぐらい

Cause the look in your eyes is killing me
君の眼差しが俺を痛みつける

I guess you are at an advantage
君のほうが強い立場かも

Cause you can blame me for everything
だって君は俺のすべてを責めることができる

And I don’t know how I’ma manage
どうやってコントロールすればいいのか、わかんねぇんだよ

If one day you just up and leave
もしいつか、君がいなくなってしまったら
 
 


And I always find, yeah, I always find something wrong
僕はいつも違和感を感じとる

You been putting up with my shit just way too long
君は最低な僕をずっと我慢する

I’m so gifted at finding what I don’t like the most
僕は本当に醜いものを見つける才能がある

So I think it’s time for us to have a toast
だから、僕たちで乾杯しよう

Let’s have a toast for the douchebags
さぁ、思い上がる馬鹿に乾杯しよう

Let’s have a toast for the assholes
さぁ、薄汚い間抜けに乾杯しよう

Let’s have a toast for the scumbags
さぁ、最低なクズに乾杯しよう

Every one of them that I know
僕が知る皆へ

Let’s have a toast for the jerk-offs
さぁ、糞野郎に乾杯しよう

That’ll never take work off
そんなことしてもどうにもならないけど


Baby, I got a plan
愛する者よ

Run away fast as you can
逃げろ、できるだけ速く


画像1








この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?