見出し画像

【歌詞/日本語訳あり】 Stay A While / TOSHIKI HAYASHI(%C) feat. 9m88

Can’t you see there’s something new
Between me and you
I don’t know what you feel
But I knew my heart shook
When I see you
The way you move
Since that day
I can’t take my eyes off you

私とあなたの間に何かが始まったこと
あなたにはわからない?
あなたがどう感じているかはわからないけど
私の心が揺さぶられたのはわかったわ
あなたに会うとき、あなたの動き
あの日以来、あなたから目が離せないの


When you slide
On the silver light and Milky Way
And I lie
With the stars ‘bove the atmosphere
So don’t tell me
You never think about it
We can find the way

あなたが
銀河に滑り落ちる時
私は空よりも高く、星と一緒に横たわるわ
考えたことがないなんて言わないで
私たちはきっとうまくいくわ

I can’t help myself
Just to look you in the eyes
If you wanna try
We can make it right
Babe, just stay a while

どうにもできない
あなたを見つめるだけ
あなたが試したいと思うなら
私たちはうまくいくわ
ベイビー、ただここにいて

No sense to defy the gravity
Have a seat
Got No harm to chill with me
For a minute
The dance we have
And the songs we share
Make everything so right

重力に逆らう意味なんてない
座って
私と少しゆっくりしていっても傷つかないわ
一緒に踊ったダンスと思い出の曲で
すべてを完璧にするから

Don’t be shy
We all have the nights and days
Take your time
Ain’t no mean to complicate
I’ll walk by your side
Figure out surprises with you
If you dare

恥ずかしがらないで
誰もが夜も昼も過ごすんだから
ゆっくりして
複雑にするつもりはないの
あなたのそばを歩くから
サプライズを見つけ出して
もし勇気があるなら

As well, you just can’t help yourself
To look into my eyes
If you wanna see
The possibilities
Babe, just stay a while

私と同じで、
あなたも私から目を離すことはできない
私との可能性を試してみたいなら
ベイビー、ただここにいて

Hey It’s a party going on there
說實在的 We just don’t care
今晚 再也不一樣了
Cuz We’ll start our adventure
Just the two of us
同步 心跳和音樂的節奏聲
Mr. DJ 不斷播送著 


パーティーが続いているけど
正直に言うと、私たちにはどうでもいいいの

今夜はもう違うわ
私たちは自分の冒険をスタートするから
二人だけの
鼓動とリズムのシンクロ
ミスターDJは曲をかけ続けるわ

We can’t help ourselves
But crossing the fine line
See, you deserve to have
The best of me
Babe, just stay a while 

私たちは止められない
その紙一重のラインを越えるの
ほら、あなたが最高の私を手に入れるのは当然のことよ
ベイビー、ただここにいて




この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?