見出し画像

GLORIOUS WORD DEVOTIONAL Day 19 PRAISE HIS POWER 神の力を称えよう!


(Psalms 21:13) Be thou exalted, LORD, in thine own strength: so will we sing and praise thy power.
主があなたの強さおいて称えられますように。私たちはあなたの御力を誉め歌います(詩編21:13)


Declare with me today that LORD be exalted in your own strength.
今日私と共に、「あなたの強さにおいて主が高められるように」と叫びましょう。


Also declare that LORD, I praise your power and might for there is none like You.
また、「主の御力と強さを称えます。主のような方は他にいないからです。」と宣言しましょう。


In his power, he divided the red sea for the Jews to walk through.
主は御力において、イスラエル人が歩いて渡れるように紅海を二つに分けました。


He rained manna as food for his children.
主は彼らにマナという食べ物を天から降らせました。


He caused water to gush out of the rock for his children.
主は彼らの為に岩から水を噴き出させました。


In his power, he created man.
主は御力において、人間を創造したのです。


In his power, he fed over five thousand men with five loaves of bread and two fishes.
また主は御力において、5000人もの人達を5斤のパンと2匹の魚で満たされました。


Praise his power today. As you do, he will demonstrate his power to you today. Halleluyah.
今日主の御力を褒め称えましょう。主の御力があなたに示されるでしょう。ハレルヤ。

Meditation: (Psalms 21:13) Be thou exalted, LORD, in thine own strength: so will we sing and praise thy power.
黙想: 主よ、あなたの御力において称えられますように。私たちはあなたの御力を誉め歌います(詩編21:13)

Activity: Lift up your voice in prayer and just praise his power.
実践: 声を出して祈り、主の御力を称えましょう。

Confession: My praise shall be of him. I praise his strength and power. There is none like my God.
告白: 私の賛美は彼のものでなければなりません。私は彼の強さと力をほめたたえます。私の神のような方はいません。

If you have never been born again then make the confession below.
I declare from today that Jesus Christ is my Lord and I believe that God raised Him from the dead.
Congratulations
You can begin to attract God’s goodness into your life from today.
もし、あなたがまだ一度も生まれ変わったことがないのなら、以下のように告白してください。
私は今日から、イエス・キリストが私の主であり、神が彼を死者の中からよみがえらせたことを信じることを宣言します。
おめでとうございます!
今日から自分の人生に神の善さを引き入れて下さい。

Prepared by Ps. Ben
ベン牧師より
Whatsap us on +233207757131
Whatsapして下さい。番号は+233207757131

mailing for English : bbahaah@gmail.com

日本語のメールはこちら:doundoun0408@gmail.com


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?