見出し画像

GLORIOUS WORD DEVOTIONALBY PASTOR BERNARD EFA JUNE 06, 2023 THE DEVIL AND HIS CHILDREN CANNOT DESTROY YOU 悪魔とその子供たちはあなたを滅ぼすことができない


(詩篇105:14-15) 主は、だれも彼らに悪いことをすることを許されず、彼らのために王たちを叱り、「わたしの油注がれた者に触れるな、わたしの預言者に害を加えるな」と言われました。
(Psalms 105:14-15) He permitted no one to do them wrong; Yes, He rebuked kings for their sakes, Saying, “Do not touch My anointed ones, And do My prophets no harm.”

As a child of God, no man is allowed to harm you according to our theme scripture. When they try all they can, it won’t work. They can chant and try to curse you but, it won’t work. This is because God’s anointing is on you. He will always ensure that you are not harmed by evil men. When they try to curse you, it would turn into a blessing (Deuteronomy 23:5 Nevertheless the LORD your God would not listen to Balaam, but the LORD your God turned the curse into a blessing for you, because the LORD your God loves you). 
テーマの聖句によれば、神の子であるあなたに危害を加えることは誰にも許されていないのです。彼らができる限りのことをやっても、うまくいかないのです。彼らはあなたを呪おうと唱えようとしますが、それはうまくいきません。それは、神の油注ぎがあなたの上にあるからです。神は、あなたが悪人によって傷つけられないように、常に配慮してくださるのです。彼らがあなたを呪おうとするとき、それは祝福に変わります(申命記23:5 それでも、あなたの神、主はバラムに耳を貸さず、あなたの神、主は呪いをあなたのための祝福に変えてくださいました。)


God calls you blessed (Ephesians 1:3). God says the blessing of Abraham is on you for you belong to Jesus Christ (Galatians 3:29; Galatians 3:14). And this blessing is, anyone who blesses you would be blessed and anyone who curses you would be cursed (Genesis 12:3). Be confident in your God, for He won’t sit down for evil men to destroy you. Declare in prayer that the devil and his children cannot destroy you for you are the anointed of God. Hallelujah!
神はあなたを祝福と呼んでいる(エペソ1:3)。神は、あなたがイエス・キリストに属しているから、アブラハムの祝福があなたの上にあると言われます(ガラテヤ3:29、ガラテヤ3:14)。そしてこの祝福は、あなたを祝福する者は祝福され、あなたを呪う者は呪われる(創世記12:3)。あなたの神は、悪人があなたを滅ぼすために座視することはないのですから、あなたの神に自信を持ちましょう。あなたは神の油注がれた者だから、悪魔とその子供たちはあなたを滅ぼすことができないと、祈りの中で宣言しなさい。ハレルヤ!

Confession: I am anointed; therefore, no one is permitted to do me wrong. Every curse they throw at me would be turned into a blessing. My God will bless those who bless me and curse those who curse me. The devil and his children cannot destroy me and whatever they do against me is turned into a blessing. Hallelujah! 
告白します: 私は油注がれた者です。だから、誰も私に悪いことをすることは許されません。彼らが私に投げかける呪いは、すべて祝福に変わるだろう。私の神は、私を祝福する者を祝福し、私を呪う者を呪うだろう。悪魔とその子供たちは私を滅ぼすことができず、彼らが私に対して行うことはすべて祝福に変わるのである。ハレルヤ!

Say this if you have never been born again. I declare from today that Jesus Christ is my Lord and I believe that God raised Him from the dead.
もし、あなたが一度も生まれ変わったことがないのなら、こう言ってください。私は今日から、イエス・キリストが私の主であり、神が彼を死者の中からよみがえらせたことを信じると宣言します。

Congratulations
おめでとうございます

You can begin to attract God’s goodness into your life from today.
あなたは今日から、神の善を人生に引き寄せることができるのです。

Prepared by Ps. Bernard and Team

Facebook: Pastor Bernard Efa

YouTube: Pastor Bernard Efa

Instagram: Bernard Bahaah Akwasi Efa

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?