見出し画像

馬鹿野郎!/such a cretin!

Elon Musk@elonmusk
2023年5月16日
This is idiotic on so many levels: 1. That cretin never advised me on anything whatsoever. 2. The notion that I would need or listen to financial advice from a dumb crook is absurd. 3. JPM let Tesla down ten years ago, despite having Tesla’s global commercial banking business, which we then withdrew. I have never forgiven them.

これは非常に多くのレベルでばかげています: 1. そのクレチンは私に何もアドバイスしませんでした。 2. とんでもないペテン師からの経済的アドバイスが必要だったり、聞く必要があるという考えはばかげています。 3. JPM は、テスラの世界的な商業銀行事業を持っていたにもかかわらず、10 年前にテスラを失望させ、その後当社は事業を撤退しました。私は彼らを決して許したことはありません。
idiotic 大ばかな、まるけで
英語「idiotic」の意味・読み方・表現 | Weblio英和辞書
cretin クレチン病患者、ばか、白痴
  a dumb crook  口のきけないペテン師
You are such a cretin!
おまえは大ばかやろうだ。
dumb 言葉で伝えられない,ばかな、筆舌に尽くしがたい
dumb despair 言葉出ないほどの絶望
英語「dumb」の意味・読み方・表現 | Weblio英和辞書
despair 絶望
英語「despair」の意味・使い方・読み方 | Weblio英和辞書
crook  不正直な人,悪党、詐欺師泥棒悪漢曲がったもの
英語「 crook 」の意味・使い方・読み方 | Weblio英和辞書
unusual_whales@unusual_whales
The subpoena was served to Musk on April 28. The document suggests that Epstein, a convicted sex offender, might have introduced Musk, one of the world's wealthiest individuals, to JPMorgan, per CNBC. Link:
召喚状は4月28日にマスク氏に送達された。CNBCによると、この文書は、性犯罪で有罪判決を受けたエプスタイン氏が世界で最も裕福な個人の1人であるマスク氏をJPモルガンに紹介した可能性があることを示唆している。


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?