見出し画像

☀こんにちは☀

昨日は、
私の実家のある団地のコンビニ🏪で、ママ友と会いました✨✨✨
そちらのお子様は、
mが入学する高校の卒業生でした✨✨
国公立大学に推薦で入学しているので、
そちらを勧められました✨✨✨
よ〜しサポート頑張るぞ〜。
受験校の点数開示にmばまだ行っていないので、
急かそう(笑)

Yesterday, I met a mom friend at the convenience store in the housing complex where my parents live ✨✨✨ The girl was a graduate of the high school that M-kun was planning to attend ✨✨ He entered a national public university by recommendation. , you recommended it✨✨✨ I understand, I will do my best to support you. I haven't checked the results of the school I took the entrance exam for yet, so I have to hurry (lol)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?