見出し画像

💎Nothing‘sCarvedInStone/My Hair is Bad💎ManWithaMission🐺





11/6 (Mon)福岡UNITED
w/My Hair is Bad

恋人が出来たんだ

アルティメットホームランツアー
(ultimateは究極なのかな?)

2023.2.19 日本武道館

11/19 (日)
w/MAN WITH A MISSION

🌺立見席追加🌺「For the same performance, which was sold out, we have suddenly decided to sell additional seats for standing seats at the rear on the 2nd floor!」

(この武道館にはmiletは出演してないと思います(笑))


Nothing‘sCarvedInStone
10th Album 
🌉By Your Side🌉

The Savoir

(心💙が無いは、仏教の無Selflessness無私無欲と繋がるのかな?無我夢中とか(笑))


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?