見出し画像

💎KingGnu💎



Theme song: King Gnu "Glass Window" (Sony Music Labels) The theme song of the TV series "Chameleon", as well as "Hakujitsu" and "Gyakumu", have impressed many people with their memorable melody line and gentle singing voice. King Gnu is a four-member mixture band that continues to fascinate people and release big hit songs. ”
主題歌:King Gnu「硝子窓」(ソニー・ミュージックレーベルズ) テレビシリーズの主題歌「カメレオン」をはじめ、「白日」「逆夢」など印象的な耳に残るメロディーラインと優しい歌声で多くの人を魅了し、大ヒットソングをリリースし続けている4人組ミクスチャーバンド・King Gnu。」


昨日、観ました✨✨✨

硝子窓?を忘れてforgotいました。

Yesterday, 📺I thought I would be able to listen to Chameleon, but I was moved by the wonderful music that made me stop thinking when I heard a different song. Did you see the movie? I couldn't remember.

昨日は📺カメレオンが聴けると思っていたのですが、違う曲を聴いたら思考停止してしまうほど素晴らしい音楽に感動しました。映画を見ましたか?思い出せなかった。
翻訳が変ですね(笑)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?