見出し画像

🎡The Parade🎡RADWINPS🎡


The main character of this movie, which deals with the themes of loss and death, is Minako, a news reporter who was struck by a disaster and passed away, leaving her with regrets. Minako, played by Masami Nagasawa, gradually comes to terms with her grief as she participates in a "parade" where the dead gather once a month to search for the person they all wanted to meet. Yojiro Noda (RADWIMPS), who also worked with director Fujii on the movie ``10 Years of Life Expectancy,'' created the soundtrack and theme song ``Nami Shigusa,'' which runs parallel to this story.
喪失や死をテーマにしたこの映画の主人公は、災害に見舞われ未練を残してこの世を去った報道記者の美奈子。長澤まさみ演じる美奈子は、月に一度死者たちが集い、それぞれの会いたかった人を探す“パレード”に参加する中で、少しずつ悲しみと向き合っていく。そんな物語に並走する劇伴と主題歌「なみしぐさ」を手がけたのが、藤井監督とは映画「余命10年」でもタッグを組んだ野田洋次郎(RADWIMPS)だ。




モンテレー 🏻🌹

こんなに素晴らしい心からの歓迎を受けるとは予想していませんでした!!あなたたちは美しすぎました。あなたをとても愛しています。帰りの土砂降りの雨も私にとっては陽気でした。私たちと同じように、あなたも素晴らしい時間を過ごしていただければ幸いです。

また会いましょう🌹

コラソンの恵みを感謝します。


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?