見出し画像

🎤こんにちは🎤

💖母とkさんと
カラオケに行きました。
どういうところか心配だったので、
21年営業されているとても広くて綺麗なところでした。

今井美樹のPride、一青窈のハナミヅキ、
そしてヒグチアイの縁を歌いました。
溝端淳平の赤い糸のような、映像でした💖

💖With my mother and Mrs. K

I went to karaoke.

I was worried about something, so

It was a very spacious and beautiful place that had been open for 21 years.


Miki Imai's Pride and Yo Hitoto's Hanamizuki

Then, I sang Higuchiai no En縁.

The video shows a Ferris wheel🎡,

men and women

He was an actor like Junpei Mizobata's red thread 💖



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?