見出し画像

Day03

※この記事は全文無料ですが、いいねと思われたら投げ銭お願いします!

Weight : 1,770g

朝から少し調子が悪そう…
お薬入りチュール飲まず、シリンジでどうにか飲んでもらいました。
朝ごはんもあまり食べず…

なぜ?と思ったら猫部屋に嘔吐跡が…。
カメラで確認するとりんごでした。

昨日、調子良く食べ過ぎちゃったかな。
胃がびっくりしちゃったかな。
心配したけど、、、

夜は、食欲が戻りました!
ロイカナ+シーバパウチも食べました。

食後の毛繕いも見られるようになり
少しずつ上向きだと信じたい。
生きたいよね。生きようね。

りんご、一緒に頑張ろう。


Day 3 of dosing.

It looked sick this morning...
She didn't take medicine with chule , so I managed to give it with a syringe.
But she didn't eat much food either.

After that, I found traces of vomiting on a cat bed.
When I checked it with the camera record, it was by Ringo.

Maybe I gave her foods too much last night.

Fortunately, the appetite returned in the evening.
And I could see her glooming after meal.

I want to believe she is getting better step by step.

ここから先は

0字

¥ 500

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?