見出し画像

HiNative 駅広告🚃


こんにちは!
ハイネイティブでみんなに応援のおかげで
広告塔に4回も載ることができました🥹

Thanks to everyone’s support,
I was chosen to be on HiNative Ads
for 4 timesssss !


京都駅広告 (2023年6月)

Kyoto Station / June 2023

この京都駅広告チャレンジでは、
当時、最高得点の1090kポイント🔥を
皆様からいただきました😭❤️
I got the highest points 1090k
on this challenge 🥲

この時のコアファンリストは
Instagramのリールとして残していますが
あんなにも多くのリスナーさんが私を選んで
応援してくださったことがなによりも
嬉しかったです🥹💓
I was so glad that so many fans
chose and supported me 🥲
I still have the screenshots of corefan list
on my Instagram reel !

コアファンさんとの約束通り
日本に帰国し、自分の目で広告を
見に行きました🥲
As I promised with my corefans,
I went back to Japan, and saw this ad
in person 💓



八王子駅広告 ( 2023年8月)

Hachioji Station / August 2023

八王子駅の広告は水色💧
暑い夏にぴったりの爽やかカラー🌴!
Hachioji station’s color was
light blue. It matches to hot summer.

この広告は、
おじいちゃんおばあちゃん、父母も
見に行ってくれました💓
My grandparents, mom and dad also
went to see this ad 👀💓

たしか、日帰り大阪旅行から帰ってきて
アメリカに帰国する日に見に行った🤣
I remember that I went to see the ad
on the day that I go back to US 🤣


原宿駅広告 ( 2023年10月 )


Harajuku Station / October 2023


この広告は、横型!
原宿にぴったりのビビットピンク💓💓
This Ad was horizontal type !
Vivid pink matches Harajuku so much 😉

この広告チャレンジのイベラスに
サーバーダウンが起こってしまったり、
VIPセレモニーチャレンジの総当たり戦が
ある月だったので忘れられない思い出が
たくさん、、🥹
During this month,
HiNative server was down, and I also had
VIP celemony challenge…
I have so many unforgettable memories 😂

VIPセレモニーチャレンジでは1位に
この広告イベでは2位入賞を
させていただき、コアファンさんたちには
本当に感謝しきれないです🥹❤️
ありがとうございました。
I really appreciate my corefans who supported me to become No,1 on
VIP celemony challenge,
ans No,2 on Harajuku ad challenge.
Thank you so much.

バタバタスケジュールだったため、
この後、家で、ばたんきゅー。
まさかのその後、インフルエンザに罹っていた。
までがオチ😉笑
I had hard schedule, so when I went back
to home, I was dying..
Later, I found out that I had a flu lol


JR大阪駅広告( 2024年1月 )

大阪駅広告は、赤色の広告でした!
たこ焼きのたこ🐙?笑

Osaka station Ad was red … !
takoyaki’s octopus color ?? haha

この日はお世話になったスタッフさんと
最後にお茶をして、こんな思い出が
あったな、、とか
実はこういう思いや考えで配信してたんです。
って、お話しした😌
楽しいことも大変だったことも
全て今ではいい思い出。
I went to a cafe with HiNative staff that day. we talked about our memories and thoughts. Now, everything that I had experienced on HiNative is good memories.


ちなみにこの広告は、
応援してくれた上位4名のリスナーさんも
広告に名前が載りました!

Ushagiさん、MatchaMaiko、Ochapero、Achikipeni !
たくさんの応援をありがとうございました💓


番外編 / Other

You Are My Fav ! チャレンジ

これは、エリックがとってくれた
“ 推しです!ギフトチャレンジ ” で
リアクション1位を取った時の💓
Eric took a screenshot of
“ You Are My Fav ! “ and
He got no,1 👏🏻👏🏻👏🏻

この写真が私のプロフィール写真
になっています🥹💓
This is my profile pic now !

Sakura Gift by MaikoOo and me

このさくら🌸ギフトは、
ギフトチャレンジで1番応援してくれた
MaikoOoOoと一緒に考えて
アイデアを出しました💓

Sakura gift is MaiKoOoO and my idea !
MaikOoOo supported me the most during this challenge.

運営さんに希望通りの可愛いデザインを
作っていただけてうれしかったです🥹💓
I am so glad that HiNative staff
made this gift as I requested. thank you.

これは、卒業前に設定してた
配信のサムネです🙋🏻‍♀️
This is my last cover pic !

私が大好きな黄色⭐️と
歴代広告を合わせました🤭💓
I used my favorite yellow color and
these ads 💓


以上!
ハイネイティブの思い出でした💓
That’s it for my memories on HiNative.

たくさんの思い出、応援を
本当にありがとうございました。
Thank you for a lot of support and
memories 🥹💓


natsuboo

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?