見出し画像

【和訳】Lil Peep - Awful Things ft. Lil Tracy 盟友との最期の共演。切ない失恋ソング

[Chorus: Lil Peep]
Bother me, tell me awful things
You know I love it when you do that
Helps me get through this without you
Bother me, tell me awful things
You know I love it when you move that on me
Love it when you do that on me

いやな思いをさせてくれ 酷い言葉を俺に放ってくれ
そうされたいんだ
それで、俺はお前なしで次に進むことができる
いやな思いをさせてくれ。酷い言葉を俺に放ってくれ
お前が俺の上で動いているのが好きなんだ
俺の上でそうしているのが

[Verse 1: Lil Peep]
You like attention, I find it obvious
She makes it obvious for me She feels the tension
It's just the two of us, it's just the two of us tonight
Burn me down 'til I'm nothin' but memories
I get it, girl (I get it, girl)I get it, girl
Burn me down 'til I'm nothin' but memories
I get it, girl (I get it, girl)
I'm not the one

お前は注目されるのが好きなんだ。明らかにそうだよ。
彼女はあからさまにそうしてくる。緊張が伝わってくる。
俺たち二人だけ、今夜は俺たち二人だけだ
わかった、わかったよ
記憶以外、すべて焼き払ってくれ
わかった、わかったよ
俺がお前にとっての特別な存在ではないことが

[Chorus: Lil Peep]
Bother me, tell me awful things
You know I love it when you do that
Helps me get through this without you
Bother me, tell me awful things
You know I love it when you move that on me
Love it when you do that on me

いやな思いをさせてくれ。酷い言葉を俺に放ってくれ
そうされたいんだ
それで、俺はお前なしで次に進むことができる
いやな思いをさせてくれ 酷い言葉を俺に放ってくれ
お前が俺の上で動いているのが好きなんだ
俺の上でそうしているのが

[Verse 2: Lil Tracy]
Don't you turn your back on me
Let your teardrops fall on me
Speeding away, the city in the rear view
Heart racing whenever I'm near you
GothBoi jumpin' on stage
Carry me away, carry me away
Burn me down 'til there's nothing left
I will scream your name with my last breath
Take off your favorite dress
Lay your head on my chest
Diamonds, rubies and gems
You can have all of them

行かないでくれ
泣くなら俺の上で泣いてくれ
あっという間にいなくなって、街は後部座席の向こう側だ
お前が近くにいるときはいつもドキドキしていたよ。
GothBoiの客席ダイブ*
どこかに、どこかに俺を運んでくれ
跡形もなくなるまで、俺を焼き払ってくれ
俺はきっと、死ぬ間際にお前の名前を叫ぶよ
お気に入りのドレスを脱いで、俺の胸の中で横たわっているお前
ダイヤにルビー、宝石 お前なら、全て手に入るんだ

[Chorus: Lil Peep]
Bother me, tell me awful things
You know I love it when you do that
Helps me get through this without you
Bother me, tell me awful things
You know I love it when you move that on me
Love it when you do that on me

いやな思いをさせてくれ。酷い言葉を俺に放ってくれ
そうされたいんだ。
それで、俺はお前なしで次に進むことができる。
いやな思いをさせてくれ。酷い言葉を俺に放ってくれ
お前が俺の上で動いているのが好きなんだ
俺の上でそうしているのが

*GothboiCliqueという仲間のラッパーがライブでダイブしたことを引用しているようです。


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?