【和訳】 Best Lover - 88rising & BIBI


I need to feel your love endlessly
あなたの愛を止めどなく感じていたいの

I wanna feel you crush into me
あなたが私に恋しているのを感じていたいの

I'm on my worst behavior tonight
私は今夜最悪の態度になって

Pull you out the zone, you more than the friend to me
あなたをゾーンから引きずり出すの。だってあなたは友達以上だから。

I wanna feel you, skin to skin with me
あなたを肌と肌で感じあいたい

Let's not rush it there if you ain't on your A game tonight
あなたが今夜このゲームをする気がなくても急がないで

Ain't worth doing shit if you can't do it right
あなたが正しくできないなら、やっても意味ないから。こうやって


Bite on my neck, learn my dialect
私の首を噛んで、私の指示に従って

Show my language to some respect, na, na
私の愛の言葉に敬意を示して

When we're intimate, my love
私達が関係を持つとき、私の愛に

Don't be intimidated
怯えないで


I only want to teach you how to be
私がたった1つあなたに教えたいことは

The best lover for me
私の1番いいひとになる方法

The best that you can be

あなたができる最高のこと

Take it easy, yeah
気楽に行こう

I only want to teach you to be

私がたった1つあなたに教えたいことは

The best lover for me
私の1番いい人になる方法

The best that you can be
あなたができる最高のこと

For me

私のために



I need a lover that pays attention to my needs
私がして欲しいことをしてくれる人が必要なの

It goes deeper than under the covers when you with me
一緒にいると布団の中よりも深くなる

And of, babe, if you get it right
あなたが正しく理解すれば

My love will stay here with you tonight

私の愛は今夜あなたと一緒

Like it the slow way
こうやってゆっくり

Little touch, little kiss, bring the foreplay
少し触れ、短いキス、準備をしましょう

Use your mouth, babe
口を使って

It's a blessing to be unlocking me
私のロックを解除する祝福よ

My directions aren't all the only key, listen to me
私の指示は唯一の鍵というわけではないけど、よく聞いて



I only want to teach you how to be
私がたった1つあなたに教えたいことは

The best lover for me
私の1番いいひとになる方法

The best that you can be

あなたができる最高のこと

Take it easy, yeah
気楽に行こう

I only want to teach you to be

私がたった1つあなたに教えたいことは

The best lover for me
私の1番いい人になる方法

The best that you can be
あなたができる最高のこと

For me

私のために





この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?