My Universe Coldplay × BTS 歌詞和訳 


My Uiverse 
Coldplay×
방탄소년단 (BTS)

歌詞和訳

You, you are my universe and
I just want to put you first
And you, you are my universe, and I…
君は僕の宇宙なんだ
僕はただ君を一番に考えたいよ
君は、君は僕の全てだから


In the night I lie and look up at you
When the morning comes I watched you rise
There’s a paradise they couldn’t capture
That blight infinity inside your eyes
夜になると僕は寝転がって君を見上げて
朝になると君が昇るところを眺めるんだ
誰にも掴めない楽園が
君の瞳の中で永遠に輝いてる


매일 밤 네게 날아가
꿈이란 것도 잊은 채
나 웃으며 너를 만나
Never ending forever baby
毎晩君の元へ飛んでいく
夢だってことも忘れて
僕は微笑みながら君に会いにいく
終わりなんて永遠に来ないんだよ


You, you are my universe and
I just want to put you first
And you, you are my universe, and
You make my would light up inside
君は僕の宇宙なんだ
僕は何よりも君を優先したいよ
君は、君は僕の宇宙だから
君は僕の世界を内側から照らしてくれる


어둠이 내겐 더 편했었지
길어진 그림자 속에서(eyes)
暗闇の方が僕にとっては楽だったんだ
長く伸びた影の中で


And they said that we can’t be together 
Because, because we come from different sides
僕らは一緒にいられないって、みんなが言ってたどうしてって、僕らは元いた場所が違うから


You, you are my universe and
I just want to put you first
And you, you are my universe, and
You make my would light up inside
君は僕の宇宙なんだ
僕は何よりも君を優先したいよ
君は、君は僕の宇宙だから
君は僕の世界を内側から照らしてくれる


My universe ( do do, do do)
My universe ( do do, do do)
My universe ( do do, do do)
( you make my world )
You make my world  light up inside
僕の宇宙
君が僕の世界を内側から照らしてくれた


나를 밝혀주는 건
너란 사랑으로 수놓아진 별
내 우주의 넌
또 다른 세상을 만들어 주는 걸
僕を明るくしてくれるのは
君という愛で刺繍された星
僕の宇宙である君は
もうひとつの世界を作ってくれるんだ


너는 내 별이자 나의 우주니까
지금 이 시련도 결국엔 잠시니까
너는 언제까지나 지금처럼 밝게만 빛나줘
우리는 너를 따라 이 긴 밤을 수놓을 거야
君は僕の星であり僕の宇宙だから
今のこの試練も結局は束の間だから
君はいつまでも今みたいに
ただ明るく輝いていてよ
僕らは君を追ってこの長い夜を美しく飾るよ


너와 함께 날아가
When I’m without I’m crazy
자 어서 내 손을 잡아
We are made of each other baby
君と一緒に飛んで行くよ
君がいないと僕はおかしくなるからさ
さぁほら、僕の手を握って
僕らはお互いのために産まれたんだから


You, you are my universe and
I just want to put you first
And you, you are my universe, and
You make my would light up inside
君は、君は僕の宇宙なんだ
僕は何よりも君を優先したいよ
君は、君は僕のすべてだから
君は僕の世界を内側から照らしてくれる


My universe ( do do, do do)
My universe ( do do, do do)
My universe ( do do, do do)
( you make my world )
You make my world  light up inside
僕のすべて
君は僕の世界を内側から照らしてくれる




この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?