I started a joke-Bee Gees 和訳

I started a joke
(僕が冗談を言い始めると)
Which started the whole world crying
(世界中が泣き始めた)
But I didn't see
(でも僕は分かっていなかった)
That the joke was on me, oh no
(その冗談が間違っていたことに、ああ、どうして)

I started to cry
(僕が泣き始めると)
Which started the whole world laughing
(世界中が笑い始めた)
Oh, if I'd only seen
(ああ、もしも僕が)
That the joke was on me
(それが間違っていたことに気が付いていたら)

I looked at the skies
(空を見上げても)
Running my hands over my eyes
(目に手を当てても)
And I fell out of bed
(僕はベッドから転げ落ちた)
Hurting my head from things that I'd said
(僕の言ったことが僕自身を苦しめた)

'Til I finally died
(ついに僕が死んだとき)
Which started the whole world living
(世界中が活き活きとし始めた)
Oh, if I'd only seen
(ああ、もしも僕があのとき)
That the joke was on me
(それが間違いだったと気が付いていたら)

I looked at the skies
(空を見上げても)
Running my hands over my eyes
(目に手を当てても)
And I fell out of bed
(僕はベッドから転げ落ちた)
Hurting my head from things that I'd said
(僕の言ったことが僕自身を苦しめた)

'Til I finally died
(ついに僕が死んだとき)
Which started the whole world living
(世界中が活き活きとし始めた)
Oh, if I'd only seen, oh yeah
(ああ、もしも僕があのとき、ああ、そうさ)
That the joke was on me, oh no
(それが間違いだと気づいていたら、ああ、どうして)
That the joke was on me
(それは間違いだったんだ)
Oh, no, no, no
(ああ、どうして、どうして、どうして)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?