【가사/日本語訳】선미 SUNMI - Call

こんにちは、3월です🌝✨

今日はソンミの“Call”を日本語訳してみました。
変な訳し方の部分もあるかも知れませんがご容赦ください。

Huh, oh, oh, oh

And I was like

Huh, oh, oh, oh

And I was like

알아 난
わかってるよ 私は

지금 나
今 私

제정신 아냐
正気じゃない

But you don't know, know, know

네가 원하던 (Good girl)
君が望んだ (Good girl)

여자야 나
女だよ、私

근데 어딜 가 boy
それなのにどこ行くの boy

And why don't you pick up the phone?

Used to be a good girl

웃음만 나와 넌
笑いだけ 私と君

다를 거라 생각했어 (Oh no, no)
違うと思った (Oh no, no)

Used to call you, "my boy"

And now you call me, "mad girl"

할 말 있어 전화 받아
言いたいことがあるの 電話に出て

우린 끝났어, it's over
私たちは終わったよ, it's over

아는 척하지 마, give it a, give it a, give it away
知ったかぶりをするな, give it a, give it a, give it away

더 볼일 없어, that's enough
もう用はない, that's enough

She's not here anymore

Oh-oh, oh-oh

더 볼일 없으니까 전화 받아
もう用はないから電話に出て

이리로 또 저리로
こっちへまたあっちへ

헤메다 넌 다시 (Home sweet home)
迷う 君はまた (Home sweet home)

너 가진 거 싹 다 버리고 와봐
君が持っているの全部捨てて来て

Then I'll think about it

살려는 드릴게, oh (You know what?)
生かしてあげる, oh (You know what?)

She's not here

Used to be a good girl

웃음만 나와 넌
笑いだけ 私と君

다를 거라 생각했어 (Oh no, no)
違うと思った (Oh no, no)

Used to call you, "my boy"

And now you call me, "mad girl"

할 말 있어 전화 받아
言いたいことがあるの 電話に出て

우린 끝났어, it's over
私たちは終わったよ, it's over

아는 척하지 마, give it a, give it a, give it away
知ったかぶりをするな, give it a, give it a, give it away

더 볼일 없어, that's enough
もう用はない, that's enough

She's not here anymore

And I was like

Woah, oh, oh, oh, oh

And I was like

Woah, oh, oh, oh, oh

And I was like

Woah, oh, oh, oh, oh

And I was like

Woah, oh, oh, oh

우린 끝났어, it's over (And I was like)
私たちは終わったよ, it's over (And I was like)

아는 척하지 마, give it a, give it a, give it away (And I was like)
知ったかぶりをするな, give it a, give it a, give it away (And I was like)

더 볼일 없어, that's enough (And I was like)
もう用はない, that's enough (And I was like)

She's not here anymore (And I was like)

Oh-oh, oh-oh (And I was like)

더 볼일 없으니까 전화 받아 (And I was like)
もう用はないから電話に出て (And I was like)

Oh-oh, oh-oh (And I was like)

더 볼일 없으니까 전화 받아 (And I was like)
もう用はないから電話に出て (And I was like)

最後まで見てくださりありがとうございました💗
もし気に入っていただけたら【スキ】と【フォロー】
お願い致します🙇🏻‍♀️💕

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?