Don’t know why 和訳


Don’t know why / norah jones
(Writer Jesse Harris)


I waited till i saw the sun
朝日が目に映るまで待っていた

I don’t know why i didn’t come
わからないの どうして行かなかったのか

I left you by the house of fun
愉楽の家にあなたを置き去りにした

I don’t know why i didn’t come
わからないの どうして行かなかったのか


When i saw the break of day
夜明けを見た時

I wished that i cloud fly away
飛んでいけたらって願った

Instead of kneeling in the sand
砂浜に跪く代わりに

Catching teardrops in my hand
この手に涙を溜めながら


My heart is drenched in wine
心をワインで満たしても

But you’ll be on my mind forever
あなたはずっと消えてくれない


Out across the endless sea
限りない海を超えて

I would die in ecstasy
恍惚の中で死ねたら良かった

But I’ll be bag of bones
でも私は痩せこけて

Driving down the road alone
一人 道を下っていく


My heart is drenched in wine
心をワインで満たしても

But you’ll be on my mind forever
あなたはずっと消えてくれない


Something has to make you run
何かがあなたを連れ去ってしまった

I don’t know why i didn’t come
わからないの どうして行かなかったのか

I feel as empty as the drum
ドラム缶みたいに空っぽな気持ち

I don’t know why i didn’t come
わからないの どうして行かなかったのか


I don’t know why i didn’t come
わからないの どうして行かなかったのか

I don’t know why i didn’t come
わからないの どうして行かなかったのか



from nora jones “come away with me”

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?