見出し画像

my love for Pon・de・ring🍩

Hi, I'm pipi☺︎
Yesterday, I had dinner in Mister Donut.
My favorite Mister Donut foods are Pon・de・ring and Shirusoba.

I'd especially liked Pon・de・ring since I was a child.
Today I'll write about my love for Pon・de・ring.

In high school class, we had to write essays about food which we like the best.
I wrote a essay about the donuts named Pon・de・ring.

Here are some things I like about Pon・de・ring.
・delicious taste, not too sweet
・shape that can be easily shared with others
・the donuts come in various flavors such as strawberry, chocolate, and brown sugar.

As I write this, I'm starting to feel like eating donuts.
Thank you for reading and good night🌙
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

こんにちは、pipiです☺︎
昨日ミスタードーナツで夕食を食べました。
私の好きなミスタードーナツのメニューはポン・デ・リングと汁そばです。

特にポン・デ・リングは子供の頃から大好きでした。今日は私のポンデリングへの愛について書きます。

高校の授業で、私たちは一番好きな食べ物について作文を書かなければなりませんでした。
私はポン・デ・リングというドーナツについての作文を書きました。

ポンデリングについて私が気に入っている点をいくつか紹介します。
・甘すぎず美味しい味
・他の人と簡単に共有できる形状
・イチゴ、チョコレート、黒糖など色々なフレーバーがあること

これを書いているとドーナツが食べたくなってきました。
読んでくれてありがとうございます、おやすみなさい🌙

2024.1.18 pipi☺︎

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?