見出し画像

共和党のマジョーリー・テイラー・グリーン氏より【ジョーバイデンが捕まりました‼️】🔥🔥🔥

※English follows Japanese.

ついに、ジョー・バイデンが捕った模様❣️😎


共和党のマジョーリー・テイラー・グリーン氏が動画で次のように言われています❗️🔥🔥🔥


みなさん、こんにちは。

まだご覧になっていない方のために、このニュースをお伝えしたいと思います。


私たちは現在、ジョー・バイデンが完全なマネーロンダリング・スキームで、弟のジム・バイデンから直接支払いを受けとり、これが彼を海外投資と結びつけていることを示す直接的な証拠を入手しました。


民主党は私たちに地獄を見せてきました。

メディアは私たちの監視に関する話を信じていません。


ジョー・バイデンはブランドであるため、私たちはジョー・バイデンと彼のファミリー・ビジネスを通じてジョー・バイデンと彼の汚職を直接調査してきました。


さて、今私たちは20万ドルの小切手を持っていますが、これは彼の弟が投資していた会社を通じて送られてきたもので、外国投資から資金を循環させていました。


これは最も爆発的なニュースです。

このニュースはどこにでも広める必要があります。

知っている人全員に必ず伝えてください。

このビデオを共有し、この投稿を共有します。


ジョー・バイデンは捕まり、私たちはちょうど品物(証拠)を手に入れたところです。


私たちは領収書を持っていますし、ジョー・バイデンが弟のジム・バイデンから直接受け取った20万ドルの小切手も持っています。


繰り返しますが、この小切手は、外国から20万ドルが支払われたのと同じ日に、お金が持ち込まれた会社から直接彼に振り出されたものです。

そしてジョー・バイデン宛ての小切手には20万ドルが書かれていました。


これは最高レベルの汚職です。


皆様にぜひ知っていただきたいと思います。

また近日中にさらに詳しい情報をお知らせいたします。


本物はもう数年前に逮捕時に心臓発作で亡くなったと聞いていますが、現在、梅爺を演じているアクター(俳優)・バイデンの逮捕が公表されなくてはならないと言われていましたが、ついに、その時が来たようですね~❣️🥰


Sound like that Joe Biden has been finally busted!!


Hi, everyone. I just wanted to give you the news, if you haven't seen it already.

We now have direct evidence that Joe Biden took payments, direct payments from his brother Jim Biden in a complete money laundering scheme and this links him to foreign investments.



Democrats have been giving us hell.

The media has not believed our stories on oversight.

We have been investigating Joe Biden directly and his corruption through his family businesses because Joe Biden is the brand.

Well, now we have a check for $200,000 that came through a company that his brother had invested in and they were cycling money through from foreign investments.


This is the most explosive news.

This news needs to be spread everywhere.

Make sure you tell everyone you know.

Share this video, Share this post.


Joe Biden has been busted and we just got the goods.


We have the receipts and we have an actual check that Joe Biden received directly made out to him from his brother Jim Biden for $200,000.


Again, this check was written to him directly out of a company where money had been brought in the very same day $200,000 was paid in from a foreign country.



And $200,000 was written on a check to Joe Biden.

This is corruption at the highest level.

Make sure everyone knows and we have more information coming soon.


※記事の内容等の無断転載・無断使用を固く禁止致します。
記事のリンクを貼られたり、一部引用してご自分のブログや記事を書かれるのは構いませんが、明らかな無断転載や無断使用は禁止させて頂きます。🙏
©Copyright 2023 MiniQ Starship yu. All rights reserved

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?