見出し画像

のっぺ 2024/06/13

徒歩日記

のっぺ

昨日のライブではしゃぎすぎて、仕事中ずっとあくびしてました。失礼致しました。

数年前に私にはなかったもの、それは経験と自信でした。
驕り高ぶるのはよいことではないと思います。でも、好きなことをしているときぐらいはそれでいいのかもしれません。私が成るべきはナルシストだったんだ。
一人っ子で全部一人でやりたいのに自信がなくてやりきれないことが多かった私も、経験を積むことで自信が手に入って、今は何でもできるような気がしています。
好きなことに真剣に向き合って時間を費やすのが好きだ。

この今を生きる気持ちを、明日の朝起きても覚えていたい。
おやすみなさい。良い夢を!

-

Noppe 2024/06/13

Walking Diary

I got too excited at yesterday's live show and yawned all the time while I was working. Sorry.

What I didn't have a few years ago was experience and confidence.

I don't think it's good to be arrogant. But maybe it's okay when you're doing what you like. I was meant to be a narcissist.

As an only child, I often wanted to do everything on my own but I lacked confidence and couldn't do it, but by gaining experience, I gained confidence and now I feel like I can do anything.

I like to spend time seriously facing the things I like.

I want to remember this feeling of living in the present when I wake up tomorrow morning.

Good night. Sweet dreams!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?