見出し画像

いったやった 2024/07/03

徒歩日記

前々職の会議に遅刻する夢を見た
最悪!!!

今日は責任がある日だったからかな。気にしすぎなんだよね。

梅雨で気持ちも体力も削られている。
グッタリしてる。悪夢も見る。

夢の中ではやられてばっかりなので、やりかえすし、私からやる姿勢がだいじ。
私が、やってやる。


-
I had a dream that I was late for a meeting at my previous job

The worst!!!

Maybe it's because today was a day of responsibility. I'm worrying too much.

The rainy season has worn me down mentally and physically.

I'm exhausted. I'm having nightmares too.

In my dreams, I'm always being bullied, so I'll get revenge and it's important that I take the initiative.

I'll do it.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?