見出し画像

月は感情を持っています | Moon that has Feelings

月が毎日変わるので、私は月が好きです | It is the Moon that I like becouse it changes everyday

私は美しく見えるだけでなく、私たちの生活の一部でもある月が好きです。


すべての人があなたと同じように世界を見るわけではありませんが、あなたはそれをあなたの方法として見るように彼らを説得することができます。しかし、それは毎回難しくなります。


私は毎日月を見ます、彼の気持ちを見ます。
時々彼は明るく、時には暗闇の後ろに隠れ、時には笑顔、時には悲しそうに見える、時にはかわいい雲で隠れゲームをする、時には一人でいる、時にはすべての星が彼の上で点滅するのを見るのが好き、時にはそれは 空のみ。


彼は何度も悪いことを経験しますが、あなたの世界を明るくするためにいつもあなたと一緒にいます。彼は暗い空虚な道であなたの恐怖を慰めるためにいつも輝いている。


月に質問したい “一人でいるとどう感じますか?” すべてを内部に保持するのは困難です。私が得る答えは、「あなたのすべての幸せな笑顔を見るだけで、私はすべての私のベッドの思い出を忘れることができる」である可能性が最も高いです。本当だと思います。 幸せな人を見ると、笑顔になります。


誰かに感想を聞くのはいいことだと思います。 聞いて聞けば誰かを助けることができると思います。僕の気持ちを誰かに話すと、 すごく気分が良かったんです。 誰かが気にすると暖かいです。


私は悲しい時は月を見て長く見るのが好きです。彼は時々私に話しかけてくるような気がする。 「暗い夜を明るくするために いつもここにいます」でも、私が地球に覆われたら、我慢して泣いてください。そうすればあなたは元気になるでしょう。


誰かにその人の気持ちを聞いてみましょう。悪い時に助けてあげてもいいかもしれません。


どうもありがとうございます


:Eng Translations:

I like Moon not just because it looks beautiful but it’s part of our lives.


Every people not see the world same way as you see but you can convince them to see it as your way. But it becomes hard every time.


The Moon I see every day, I see his feeling. 


Sometimes he's Bright, Sometimes he hides behind the darkness, sometimes he smiles, Sometime you see him sad, Sometime he plays hide-and-seek with cute clouds, sometime you will see him left alone in empty sky, Sometimes he likes to see all stars blinking at him and sometimes you will see just empty sky.


Even though he goes through many bad times he will be always there with you to lighten up your world. He is there is always shining to comfort your fear in dark empty path.


Sometimes I like to ask Moon “How it feels to be all by just Alone?” It is really hard to hold everything inside. The answer I will get is most likely to be “Just seeing your all Happy Smiles, I can forget all my bed memories.” I think it’s true, seeing someone happy makes me smile and happy.


I think it would be nice to ask someone how they are feeling. I think we can help someone by just asking and listening to them. I felt so much nice when I told my feelings to someone. It fells relived and warm when someone cares.
When I feel sad I like to look at the moon and watch it for long time. 

Sometime I feel like he is talking with me. Says I’m always here to lighten up your dark night. But if I'm covered by the earth, please hold back and cry. Then you will probably feel better.


Let’s please ask someone about their feelings, maybe you can try to help them in their bad time.


Thank you

#moon #月

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?