見出し画像

Departure

13th Feb 2023

Finally, lt's depature day today!
l woke up after 6 am this morning and arrived at NRT at after 8.
lt took longer time than I thought because of heavy traffic.
and l said goodbye to my dad and honey and left Japan…👋

I used Vietnam Airline VN311.
flight schedule is like below ✈︎
//FLIGHT SCHEDULE//
NRT-HAN  6.5 hour
transit        9 hour
HAN-LHR  13 hour

Honestly, In-flight meal was not tasty 😭
But Japanese sweet Ohagi was gooood!!
wi-fi in the air port was bad connection though,
I could use a good connection wi-fi in nice cafe!

And I took VN55 for LHR and left HAN at midnight at 1:00 am.

やっぱり慣れない機内食😭
機内の揺れと独特の容器に入ってる感じが本当に気持ち悪くなるんだよな〜
いつかビジネスクラスに乗って機内食好きになりたいなぁ

ハノイ空港のWi-Fi難民を救ってくれたカフェ✨
このよくわかならい飲み物も美味しかったです!
氷の形がとっても銃弾みたいでした!
約11時間のベトナム滞在お疲れ様でした私☺️
まるで貨物扱いのフライトスケジュール✌️
ハノイ空港初めて行ったけど
乗り継ぎのこと忘れてて
普通にヒートテックが暑すぎました

🐈‍⬛



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?