見出し画像

The Path / Lorde 歌詞和訳

The Path  by Lorde

Born in the year of OxyContin
Raised in the tall grass
Teen millionaire having nightmares from the camera flash

痛み止めの年に生まれて
高草の中 育てられ
カメラのフラッシュに悪夢を見る 10代の成功者

Now I'm alone on a windswept island
Caught in the complex divorce of the seasons
Won't take the call if it's the label or the radio

今は吹きさらしの島でひとり
もつれ千切れる季節にはさまれて
仕事の電話なら もう無視してしまおう

Arm in a cast at the museum gala
Fork in my purse to take home to my mother
Supermodels all dancing 'round a pharaoh's tomb

警備されたミュージアムガラ
バッグにはフォークを忍ばせて
ファラオの棺の周りで踊るスーパーモデル

Now if you're looking for a saviour, well, that's not me
You need someone to take your pain for you?
Well, that's not me

君は救世主を探してる だけどそれは私じゃない
その痛みを 取り除いてほしいんでしょう
それができるのは 私じゃないの

'Cause we are all broken and sad
Where arе the dreams that we had?
Can't find thе dreams that we had
Let's hope the sun will show us the path, path
Let's hope the sun will show us the path, path
I just hope the sun will show us the path

だって私たちはみんな 傷つき悲しみに暮れてる
昔見た夢はどこに行ったの?
どこにも見つからない
太陽が私たちに道を示してくれるはず
私はそれを望むだけ

Saviour is not me
I just hope the sun will show us the path
Saviour is not me
I just hope the sun will show us the path, path
Path

救世主は私じゃない
太陽が私たちに道を示してくれるはず
私はそれを望むだけ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?