見出し画像

RunThrough event @Regent’s Park

8月25日にロンドンのリージェンツパークで行われた、ランスルーイベントに行ってきました。

On 25th of August, I went to a RunThrough event held at Regent’s Park in London. 

このイベントでは、公園で5キロまたは10キロを走ります。
10キロを走れるのは16歳以上だそうです。

In this event, you’ll run 5k or 10k. 
 Apparently over 16 years old are able to run 10k. 

私はまだ16歳以下なので5キロ走りました。

I ran 5k because I’m still under 16 years old. 

タイムを測るチップのシールを靴の上につけた時の写真
タイムを測るチップ

コースはほとんど平で走りやすかったです。

The course was almost flat so it was easy to run. 

今日は5キロを32分で走りました。今まで5キロを走った中で一番早く走ることができました。

Today, I ran 5k in 32 minutes. It was my best result ever running 5k. 

黒板に書かれた文字。you are never too old to set another goal or to dream a new dream!! RunThrough uk
黒板に書いてあったメッセージ

このランニングイベント、とても楽しかったのでまた参加したいと思います。

I really enjoyed this running event, so I would like to participate again.


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?