見出し画像

柔軟剤 / Softener

その日もらった紙を貼り付けるのが好きで、その為にノリを買いました。
レシートや、何かに並んだ際の番号札、チケット。番号札6-031でした。

洗濯をしました。ノリと一緒に洗剤を買いました。
洗剤の袋から液体が出ていくのを見ると、トロミが少ないです。
これは洗剤ではなく、柔軟剤の可能性が高いです。
元から持っていた柔軟剤と、先程買った洗剤(柔軟剤)を混ぜました。
文字が読めず、また、誰かに聞かなかったのが悪いです。
ですが、まぁ良いかと思ってます。
粉の洗剤にすればもう外す事はないです。

音楽が身に沁みます。
こんなに沁みた事はないという朝でした。
朝より夜の方が好きかもしれないです。早起きすると朝が長い。

1階にトレーニングルームを見つけました。
暗くて、使っていいのか分からないので、行きたくなったら聞こうと思います。









My favorite daily routine is to paste the receipts and tickets I received that day in my notebook.That's why bought glue today.

Bought some detergent along with the glue and then washed it.
Made the mistake of buying fabric softener instead of detergent.
Put two different types of fabric softener into the washing machine.
Because I can't read Thai. Thai is too difficult.

The music touches me.
Might like it more at night than in the morning.
If wake up early, the morning will be long.

Found a training room on the first floor.
It's dark and don't know if I can use it, so I'll ask if I want to go.







この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?