Happy Face (和訳)

https://youtu.be/LBNWehxbS2M

Hey, put on a happy face Then everything′s okay
さぁ、幸せそうな顔をして そうしたら全て上手くいく

Put on a happy face
幸せそうな顔をして

Flip the switch, flip the stove
World gone mad, let's start the show
スイッチを入れて、ストーブをつけて
狂った世界で劇を始めよう

Get your kicks and let′s go
If you're sad, don't let it show
よろしくやっていこう
悲しくても、表には出さないように

Say I′m happy, I′m happy, I'm happy today
I′m happy, I'm happy, I′m happy today
嬉しい、嬉しい、今日は特に嬉しい日だって
楽しい、楽しい、今日は本当に楽しい

They say put on a happy face
ほら、幸せそうな顔をしろって

'Cause we′re tick-tock, tick-tock Ticking like a timebomb
チクタクチクタク、時限爆弾のように

Hey, put on a happy face Then everything's okay
さぁ、幸せそうな顔をして そうしたら全て上手くいく

Put on a happy face
楽しそうに笑って

Hey, put on a happy face Then everything's okay
Put on a happy face
ほら、笑顔でさえいれば 全部大丈夫なんだ
笑顔でさえいればね

Say you′re good, say you′re fine
Tell 'em everything′s alright
これで良いって言って、これで大丈夫だって
全部上手くいってるんだよね?

Hollywood on your timeline
ハリウッドが君に教えてくれる

Telling you what to wear
And what to like and how to be
何を身にまとえばいいのか
何が好きで、どうあるべきかもね

Say I′m happy, I′m happy, I'm happy today
I′m happy, I'm happy, I′m happy today
嬉しい、嬉しい、今日は特に嬉しい日だって
楽しい、楽しい、今日は本当に楽しい

They say put on a happy face
ほら、幸せそうな顔をしろって

'Cause we′re tick-tock, tick-tock Ticking like a timebomb
チクタクチクタク、時限爆弾のように

Hey, put on a happy face Then everything's okay
さぁ、幸せそうな顔をして そうしたら全て上手くいく

Put on a happy face
楽しそうに笑って

Hey, put on a happy face Then everything's okay
Put on a happy face
ほら、笑顔でさえいれば 全部大丈夫なんだ
笑顔でさえいればね

Death of my generation
(Death of my generation)
この世代は終わりだ
(ほら、終わりだって)

Ah-ah-ah

Death of my generation
(Death of my generation)
この世代は終わりだ
(ほら、終わりだって)

Hey, put on a happy face Then everything's okay
さぁ、幸せそうな顔をして そうしたら全て上手くいく

Put on a happy face
楽しそうに笑って

Hey, put on a happy face Then everything's okay
Put on a happy face
ほら、笑顔でさえいれば 全部大丈夫なんだ
笑顔でさえいればね

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?