I'm going to call

今朝もバイトだった。就職が決まったので、あと3週間ほど。

以前に増して誠意を込めて作業をしたい。

ほんじつの英日記

I'm going to calling with my friend in the noon. I'm looking forward to it. (わたしは昼に友人と電話をします。わたしはそれがとても楽しみです)

I was think about want to make cup cake when working.(わたしはカップケーキを焼きたいと働きながら思っていた)

I'm going to make cookies tomorrow. (明日はクッキーを焼くつもりです)

-----

by the way, my work is  morning early . so, I can't enough sleep and I'm sleepy.(ところで私の仕事は朝が早いです。それなので十分に眠ることが出来ず、眠いです)

ほんじつの英日記:LINE.ver

I call my friend in the afternoon.

I wanted to bake cupcakes while working.

I'm going to bake cookies tomorrow.

by the way, my work is early in the morning. (朝の早い時間です、にするのね)

So, I can't sleep enough and I'm sleepy.(enough は sleepのあとか!)


 ーーーーー

2021/5/12wed




この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?