My new job stared yesterday.


ほんじつの英日記

I rude to wright diary.(私は英日記を書くことをサボっていた)

that reason is I was busy 最近.(その理由は、私は最近忙しかった)

yesterday, my new job is started.  that was remote work ,but  I feel nervous.(昨日、私の新しい仕事が始まった。それはリモートワークだったが、私は緊張した。)

ほんじつの英日記:LINE翻訳ver

I was skipping writing an English diary.

the reason is that I've been busy lately.

My new job started yesterday. it was remote work. but I was nervous.

最後に

今日もこれからリモートで研修。実感に乏しかった昨日以上に、今日は緊張している。頑張ろう。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?