見出し画像

【和訳】Misread - Fazerdaze

I like the way you talk about yourself as if you’re someone else
あなたはまるで他人みたいに自分のことを話す、私はその話し方が好き

I like the way you smile when you’re so proud of something you did yourself
自身でやったことを誇らしく思ってる時のあなたの笑い方が好き

Today your head is down
今日の君は落ち込んでる

Your mind is somewhere else
心もどこかうわの空

I hate the way you talk about yourself when you’re feeling down
あなたは落ち込んだ時に自分について話をするけど、私はその話し方が嫌い

I hate the way you talk about me to your friends
あなたは私について友達に話す、私はその話し方が嫌い

They tell me everything 
彼らは私について何でも知ってる

You may as well tell to my face
あなたは私の顔を向いて話したほうがいいわ

I love the way we talk to try to fill the space
私はみんなが空間を埋めようとしてる時の話し方が大好き

I hate the way we try to hide the things we really want to say
私はみんなが本当に言いたいことを隠そうとしてる時の話し方が嫌い

Have I misread the way I feel about you?
あなたについての感じ方、私誤解してないよね?

Have I misread the way I feel about you?
あなたについての感じ方、私誤解してないよね?

Have I misread the way I feel about you?
あなたについての感じ方、私誤解してないよね?

Have I misread the way I feel about you?
あなたについての感じ方、私誤解してないよね?

Have I misread the way I feel about you?
あなたについての感じ方、私誤解してないよね?

Have I misread the way I feel about you?
あなたについての感じ方、私誤解してないよね?

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?