見出し画像

Threadsはじめました。

こんにちは!みなさん、スレッズへの登録はお済みですか?

私も昨日から利用していますが、快適です♪
昨日まではnoteにリンクを貼ることができませんでしたので、お知らせが遅くなりました。ただ、本日からリンクの貼り付けが可能になりましたので、ご報告させていただきます。

これからはアカウントの切り替えが簡単になったり、タイムラインをフォロワーだけにしたりと色々な機能が追加されるようなので楽しみにしています。

これからスレッズでもよろしくお願いします。

Hello! Have you all signed up for Threads?

I've been using it since yesterday and it's been comfortable...
I apologize for the delay in sharing this information, as until yesterday I couldn't include a link to NOTE. However, I'm glad to inform you that starting today, it's now possible to include links.

I'm excited about the upcoming features, like easier account switching and a timeline exclusively for followers.

We're looking forward to collaborating with you on Threads in the future.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?