見出し画像

2021.7.3 土 (109)


Hello♪

くたんでーねーやびらに?

(疲れてないですか?の意)

わんねー いふぃぐゎー くたんでぃとーん。

やしが ちけーねーん。

くたんでぃるとぅちぇー

うちなーぐち ちかいしがるましやさ。

カタコトやてぃん。

ぬーがら わからんしが、

しむさ、んでぃ 

ぬーがら ぬーん かんげーらんてぃん しむん、んじ 言らっとーる ちむぬむちようないん。

わったー ちゅいあらんどー、んでぃ。

なま 生ちちょーる人びけーあらん、

なまー あぬゆーうて 生ちちょーる人んをぅいびーくとぅ、

ぬーん しわさんてぃん しむさ!

あとー、

ないるとぅちぇーないん。

ならんとぅちぇーならん。



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?